Annons:
Etikett01-avel-genetik-och-uppfödning
Läst 394 ggr
Cosmonautens
2019-11-02 14:56

(SÖ) Campbell hane att låna till avel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag söker efter en campbell hane jag kan låna till avel. Hanen ska minst vara 5 månader gammal, varit på minst en utställning där han helst fått A i pet samt fått bra resultat på standard. Han ska såklart vara trevlig, och önskas vara lugn. Hanen får gärna vara satin, eller bärare, färgen ska helst vara argente, blue fawn, agouti eller opal (bärare funkar också). Helst inte någon teckning, men mottled och collared funkar men då måste han vara minst 6-7 månader gammal (glaukom risken). Honan, Wonna, är i färgen grey opal. Hon är en väldigt aktiv och social tjej som gärna klättrar in i tröjan, upp för benet och handen. Eftersom hon är så aktiv så skulle jag vilja ha en lugn hane, så det möjligtvis blir balans hos ungarna. Wonna kan paras i november, men vill vänta till december helst. Hon är inte utställd, men blir det innan parning. Jag kommer registrera hos shf, möjligen hos shs också. Skicka pm för info om ersättning, mer info om uppfödningen och boende för hanen. Jag kommer handpara, som jag alltid gör, pga att Wonna har en burkompis. Finns i Stockholm, men transport brukar lösa sig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: