Annons:
Etikett01-avel-genetik-och-uppfödning
Läst 323 ggr
Cosmonautens
2019-05-07 21:03

(SÖ) Campbell hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En campbell hane att låna till avel! Krav: Minst 5 månader gammal, varit på minst 1 utställning med fina resultat, trevlig och har stamtavla. Honan, WeatherGirl är en super snäll tjej som fått bra resultat på utställningar, bland annat fått placering. Hon har haft kull innan och är därför erfaren, hon ställer sig i position vid brunst så en erfaren hane skulle uppskattas… Hon blir så tjurig när hanen inte fattar xD För mer info om min hona, ersättning, min uppfödning/mål med kullen så skicka ett pm!

Annons:
Fridhäll
2019-05-17 23:59
#1

'' Hon har haft kull innan och är därför erfaren, hon ställer sig i position vid brunst så en erfaren hane skulle uppskattas… Hon blir så tjurig när hanen inte fattar xD''

 HAHAHAHAHAHA OMFG jag sprutade tet jag drck rakt ut när jag läste det xD hahaha tack för en bra och rolig inlägg!

Lycka till med aveln och att hon inte behöver vänta allt för länge för en erfaren hane xD !!! Kan hålla med henne om att det duger ju när hanarna inte fattar, hamster eller inte hehe ;) ;)  jättefin bild också! Nu ska jag gå och torka upp resten av tet som ligger på golvet och där jag kan ha missat xD 

Ha det bra! :)

Det viktiga är inte att vinna, det är att alla andra förlorar!DrinkDjävlas

Upp till toppen
Annons: