Annons:
Etikett07-bildtrådar-videoklipp
Läst 946 ggr
LinneaWik
4/13/18, 6:56 AM

Snuffes bildtråd

Hejhej! Här tänkte jag uppdatera om Snuffes utveckling i det ”sociala livet” ahha! Om ni undrar över något så skicka gärna ett PM eller skriv det här under men vill gärna inte ha massa långa diskussioner som inte handlar om ämnet :) Enjoy ;)

Annons:
LinneaWik
4/13/18, 6:59 AM
#1

Igår kväll när Snuffe var vaken så tog jag ut han ur buren in i en låda som jag har som rastvakt, han tyckte att det var roligt :D Det var första gången Som han var utanför buren och han betedde sig jättebra! :) Varför jag placerade honom i lådan är för att jag ville leta kiss i hans bur eftersom att han inte är rumsren, jag hittade sedan kisset i hans lekborg ahhaha ( Tyvärr ingen bild )

LinneaWik
4/15/18, 9:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min sötnos ❤️

LinneaWik
4/15/18, 9:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Snuffe är på morgon promenad i buren 😍

PuffeSnutt
4/15/18, 9:46 AM
#4

Men gud vad söt! Och så bra bilder!❤️

Äta, Sova, Netflix<3

LinneaWik
4/15/18, 6:13 PM
#5

#4 Tack ❤️❤️

LinneaWik
4/18/18, 6:25 AM
#6

Idag på morgonen och igår på kvällen så gjorde jag en övning med honom :kr Eftersom att han inte är van vid att bli klappad på ( överhuvudtaget…) så tog jag en godis och ”höll fast” den så att han behövde kämpa för att få tag på den och samtidigt strök jag lite med tummen på hans ena sida, Snuffe tyckte att det här var lite läskigt men han fortsatte äta sitt godis. Sen strök jag honom över ryggen försiktigt och då hoppade han till lite men fortsatte äta och sen så när jag gjorde det igen så gjorde han ingenting :D Jag är sååå stolt över min lilla plutt❤️❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: