Annons:
Etikett01-avel-genetik-och-uppfödning
Läst 866 ggr
Skorpanthehamster
2/9/18, 11:45 AM

Låna hane

Jag har en dvärghamsterhona som föddes i slutet av oktober/början av november. Har läst på mycket och har pengarna som krävs om något går fel under förlossningen eller om jag inte skulle få alla sålda. Jag skulle gärna vilja låna en hanhamster som är i bra kondition, frisk och snäll mot människor (och andra djur) antingen kan jag komma till er eller så kan jag låna hamstern i några dagar. Hamstern måste finnas i närheten av stockholm

Annons:
Skorpanthehamster
2/9/18, 11:45 AM
#1

Om ni inte har en hamster själv men vet vart det finns att fixa till bra pris, kommentera isåfall!:)

Skorpanthehamster
2/9/18, 11:45 AM
#2

Om ni inte har en hamster själv men vet vart det finns att fixa till bra pris, kommentera isåfall!:)

Skorpanthehamster
2/9/18, 1:38 PM
#3
Hamstertjejen.com
2/9/18, 3:50 PM
#4

Vad har du för dvärghamster? Alltså kinesisk dvärghamster, roborovski, cambells dvärghamster eller ryskvintervit.

Hamstertjejen.com
2/9/18, 3:55 PM
#5

Har ett par kill hamster hanar så du kanske skulle få låna en av mina hanar. Men vad har du för dvärghamster?

Skorpanthehamster
2/9/18, 4:14 PM
#6

@4 @5 sibirisk, inte vintervit.

Annons:
Skorpanthehamster
2/9/18, 4:21 PM
#7

Har du någon annanstans vi kan skriva på?

Skorpanthehamster
2/9/18, 4:51 PM
#8

Strunta i detdär med inte vintervit haha #5

Skorpanthehamster
2/9/18, 5:24 PM
#9

kan du skriva antingen PM eller typ skriva någonstans där jag kan nå ig!:)

Hamstertjejen.com
2/9/18, 6:47 PM
#10

Går nog inte så bra för att mina killar är cambells dvärghamster. Eftersom att du har ryskvintervit dvärghamster går det nog inte. För om du blandar cambells dvärghamster och ryskvintervit dvärghamster blir det hybrider.

Hamstertjejen.com
2/9/18, 6:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Här är en av mina hanar Chip. Men som sajt är han cambells dvärghamster. Kommer din hona från djuraffär?

Skorpanthehamster
2/9/18, 7:20 PM
#12

Nej men inte från en riktig uppfödare heller. Föräldrarna hade stamtavla men får ej tag på fd ägaren av henne. Köpt av privatperson som fött upp hamstrar en gång

Hamstertjejen.com
2/9/18, 7:23 PM
#13

Ok, du kan nog inte låna en av mina hanar för dom är cambells. Du vill väll inte ha hybrider?

Annons:
Skorpanthehamster
2/9/18, 7:40 PM
#14

Nej inga hybridungar. Vet du någonstans man kan hitta hamsterhanar att avla på? Har googlat men hittar ingenstans. Vill inte köpa en hane heller

91Marran
2/9/18, 8:48 PM
#15

#14 hör med en uppfödare :)

Mvh
Mig

IsabellsHamsterhem
2/9/18, 11:17 PM
#16

Har du ingen stamtavla på hamstern bör du inte avla på den. Du vet inte vad för gener den har eller hur mycket? inavel där är!

Det finns inte heller någon art som heter sibirisk!

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

Upp till toppen
Annons: