Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 520 ggr
fuzzie
3/5/17, 2:16 PM

(S) Akvarieburar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! 

Jag skall nu minska ner på antalet burar då min uppfödning fortfarande ligger på is och i denna annonsen lägger jag ut de 2 större akvarierna som jag säljer.  Glad 

Dessa akvarier är rejäla med tjocka glasskivor och därav en hel del silikon för att hålla ihop dem ordentligt och det är även silikonet som syns på utsidan. Jag har inte pillat bort det då dessa burar inte använts på senaste tiden, men jag kan definitivt snygga till dem för den som är intresserad. De står stadigt på plats och jag har använt 2 stycken små LACK bord från IKEA till varje akvarium och då har de stått på en perfekt höjd (enligt mig) Tummen upp 

Akvarierna har måtten L:100 B:53 H:40 så de är ju rejält stora och skulle passa bra till ett gäng robbar eller campbells som kan bo i grupp. Jag har tidigare haft mina vintervita i dessa och det märks att de små uppskattar ytan! Tummen upp  

Akvarierna är till salu för 200 kr st. eller högstbjudande. 
(säljes pga. flytt så priset är eventuellt prutbart och billigare vid snabb affär) 

Ps. vi kan även skicka med en fjärdedels bal med spån till varje akvarium. 

Akvarierna finns i Falun i Dalarna, men om någon skulle vara intresserad av 1 eller båda av dem och inte kan ta sig till Falun så kan vi frakta till Borlänge vid överenskommelse. Glad

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: