Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 1361 ggr
angelicah02
3/1/17, 6:08 PM

4 dvärghamstrar omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hej, jag säljer några utav mina dvärghamstrar då jag tar paus med min avel just nu.

Smultron (vintervit dvärghamster) : född 2016-11-18 i färgen agouti och är en hona. Pappa: Hero Mamma:Steffy. En snäll ung dam som aldrig bitit någon men kan vara lite blyg mot nya personer. Medföljer: Stamtavla och skötselråd. Pris diskuteras!

Hero(vintervit dvärghamster): född 2016-04-23 i färgen agouti och är en hane. Har fått en kull. Mamma: Alma Pappa:Kyyvesi. En supergosig första hamster som har mycket kärlek att ge. Har aldrig bitits! Medföljer: Stamtavla och skötselråd. Pris diskuteras!

Steffy(vintervit dvärghamster): född 2016-05-25 i färgen agouti och det är en hona. Har fått en kull. Mamma: Amazing Dream Pappa: Matrix.  Passar utmärkt som förstahamster då hon är gudomligt snäll och pigg och har aldrig bitits! Medföljer: stamtavla och skötselråd. Pris diskuteras!

Molly (Omplacering): Molly är en helt vit dvärghamster från djuraffär som jag fått av en kompis. Hennes ålder är okänd men runt 6-14 månader. Hon kan bitas så detta är inte en hamster för okunniga personer. Jag vill att hon kommer till ett hem där hon får det lugnt och skönt och HELST inga småbarn (ej krav). Hon brukar få springa i en springboll för att få bort lite energi. Hon har ingen stamtavla men ni kan få med skötselråd som egentligen är för vintervita dvärghamstrar. Säljs till ett hyfsat lågt pris då det är viktigare med hemmet än hur mycket? pengar jag får

Helvit hamster: Molly

Hamster m vit bakgrund: Hero

Hamster i sandbad: Steffy

Hamster vid trappa: Smultron

Annons:
wolfgirl82
3/1/17, 8:54 PM
#1

Finns var?

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

angelicah02
3/1/17, 9:02 PM
#2
angelicah02
3/1/17, 9:03 PM
#3

Finns i Stockholm-Huddinge

tiger tok
3/9/17, 5:57 PM
#4

Måste bara säga att gud vad fina de är, allihopa, ser så himla nyfikna och trevliga ut! Och Molly är så lik en hamster jag haft! Hoppas dem finner fantastiska hem allihop!

Upp till toppen
Annons: