Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 735 ggr
[Sagasvan]
2017-02-21 18:13

Köpa dvärghamstrar! Kan man skicka hamstrar???????

Hejsan vill köpa dvärghamstrar och vill hellre köpa höjer ifrån. Är väldigt social rädd då menar jag extremt så jag vill nog inte gå till en djuraffär. Kan man skicka hamstrar i packet typ. Dum fråga men jag vet inte,

Annons:
molam
2017-02-21 18:30
#1

HAr aldrig nånsin hört talas om det, nej. Hamstrar är Levande Djur och gnager sig gärna igenom det mesta om dom är för stressade.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Stallmima
2017-02-21 18:47
#2

Man får INTE skicka levande djur i paket på posten.  Det enda jag har hört är att kompostmask skickas på posten. Hur hade du tänkt på vatten och mat annars? Och hur hanterar inte de paketen, nä du tänk om, tänk rätt!

Veda
2017-02-21 19:16
#3

Känner du inte någon som kan köpa åt dig istället?

vendelay
2017-02-21 19:20
#4

Jag tror inte att du bör ha djur. Om jag bara tittar på dina senaste trådar hittar jag, förutom denna om att paketera levande djur och låta dem kastas runt med posten, bland annat en tråd om att du inte vill betala avlivning för dina två "dödssjuka råttor" utan hellre slår ihjäl dem med hammare, din katt mådde väldigt dåligt och du valde att skriva på iFokus istället för att ringa en veterinär, du vill ha en billig chihuahua, du söker kanin och dvärghamster, din ena kyckling kan inte gå, du är intresserad av en rexkatt.

Lugna ner dig och ta hand om de djur du har och ta sedan hand om dig själv innan du skaffar fler. Och blir de sjuka MÅSTE du gå till veterinären, det finns inget alternativ. Kan du inte gå till veterinär får du inte ha djur.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

91Marran
2017-02-21 22:05
#5

Håller med #4!

Mvh
Mig

[Sagasvan]
2017-02-21 22:14
#6

Förlåt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: