Annons:
Etikett01-avel-genetik-och-uppfödning
Läst 891 ggr
[Abbe2016]
1/14/16, 1:39 AM

Uppfödare i Göteborg ?

Hej!

Funderar på att ev skaffa en dvärghamster .Vet ni några aktuell uppfödare i Göteborg som föder upp VinterVita eller  campbells till salu? 

Tack på förhand!

MVH

Annons:
hamsterpetra
1/14/16, 11:52 PM
#1

Det finns en tjej som heter Patricia, hon bor i partille och föder upp campbells.

Jag bor i skepplanda, 4 mil norr om gbg och föder upp campbells. Har 2 hanar som är leveransklara nu.

[Abbe2016]
1/15/16, 3:23 AM
#2

Hej hamsterpetra!

tack för hjälpen men hur kan jag få kontakt med Patricia? 

Jag är  också intreserade av dina hamstrar men undrar om de  är då registrerad i svenska hamsterföreningen SHF , Stamtavla. 

MVH

hamsterpetra
1/16/16, 11:28 AM
#3

tror patricias uppfödning heter tsunamis om jag inte minns fel.

Jag väntar på mitt uppfödarnamn som bör komma i feb.

mina blir registrerade i SDS- svenska dvärghamstersällskapet och det tror jag Patricias är oxå.

Dvärghamstrar ska ju vara 2 så du vet, vill du bara ha en bör du välja guldhamster.

Tsunamis
1/19/16, 11:30 AM
#4

Jag finns här på iFokus med. Har 1 hane och 1 hona till salu men säljer dem inte ensamma så de väntar på att sättas ihop med ungar ur kommande kullen som föds runt slutet på januari. Så det kommer dröja till Mars innan jag kan erbjuda par till salu.

Har inte uppfödningen reggad på mina dvärghamstrar än men ska få det gjort under 2016. Stamtavlor finns dock på djuren, men utan uppfödarnamn än bara.

Är dock reggad med mössen och gerbilerna (detaljer!) .

MvH  Tsunamis

Upp till toppen
Annons: