Annons:
Etikett02-hälsa-beteende-kosthållning
Läst 1916 ggr
Kattleyannaaaaa
8/6/15, 9:24 PM

Prick ovanför ögat

Hejsan min andra hamster Dussi mår jättebra men hon har precis fått som en liten prick ovanför ögat, alltså den är inte inuti ögat men typ lite ovanför på huden. Har sökt på internet men hittar inget om detta. Hmm någon som vet något? Hon verkar iaf inte märka av att den ens sitter där för hon är pigg och mår super tacksam för svar

Annons:
[Nampheet]
8/6/15, 11:29 PM
#1

Det kan vara starr, inte 100% säker.

hansterspyro
8/7/15, 12:32 AM
#2

Jag är rätt så säker på att det är starr. Min förra hamster hade det. Men jag är inte heller 100 på det man ganska säker 🙂.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Alwyn
8/7/15, 10:19 PM
#3

Starr utanför ögat, på huden? Låter skumt det har jag aldrig hört om förut. #0 Hur ser det ut kan du ta en bild?

hansterspyro
8/7/15, 10:38 PM
#4

#3 Oj jag tyckte det såg ut som att #0 hade skrivit inuti ögat 🙂.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Kattleyannaaaaa
8/8/15, 12:29 AM
#5

Lite svårt att ta en bild för att min hamster vägrar att vara still ( dens personlighet) när jag tar bilder blir det bara suddigt, men det är som en pytteliten prick utanför ögat som är vitt, eller den är beige som människo hud, den stör inte ögat vad jag ser men den bara sitter där ovanför ögat på huden inte på ögat

Upp till toppen
Annons: