Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 986 ggr
carolinadenfina
5/13/15, 11:12 AM

(S) 26/2 Hamster hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag letar efter ett nytt hem till min dvärghamster-hona som är 3 månader gammal. Hon är mindre än sin syster (enda syskonet i kullen) och mamman, och därför blir hon utfryst. (Det kan vara av annan anledning men jag tror att det beror på detta då hamstrarna slutade komma överens när det började bli stora skillnader i deras utveckling storleksmässigt) Jag vill inte att hon ska vara ensam. Hon trivs ok ensam men behöver mycket mänsklig uppmärksamhet. Jag vill att hon ska få en kamrat (hamster hona mycket snäll och inte bråkig) och någon som kan ge henne mycket tid och kärlek. Hon är van att bo i stor SAMA-låda med mycket spån att gräva i plus chinchillasand. Hon är mycket snäll och supersöt. Tam och kryper gärna upp i handen och gosar! 

Hamstern bor i Stockholm.

Annons:
carolinadenfina
5/13/15, 11:13 AM
#1

Hon är vintervit agouti, kommentera för mer info!

Liten boll
5/13/15, 12:18 PM
#2

Synd hon bor så långt bort. Annars hade jag prövat henne med min vintervita hona.

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

[[dvärgkaniner]]
5/13/15, 5:04 PM
#3

Hade köpt henne om du inte bodde så långt ifrån :(

soula
5/14/15, 10:37 AM
#4

Hej jag bor i stockholm, letar efter en hona   skulle vilja köpa henne

carolinadenfina
5/14/15, 6:07 PM
#5

Hej Solula #4 

Maila mig på cim.8@hotmail.com. Skriv gärna var du bor, varför du är intresserad och vad du har för framtida hem att erbjuda till hamstern. 

Mvh

soula
5/16/15, 6:43 PM
#6

Okej jag  skickar ett mail

Annons:
Upp till toppen
Annons: