Annons:
Etikett10-ot-off-topic
Läst 1174 ggr
CupcakeGod
2015-04-19 19:49

Roborovski i Skåne (Malmö området)?

Tja! 

Jag har blivit extremt intresserad av att satsa lite på roborovski dvärghamstrar. När jag var liten så hade jag ett par, men det var hundra år sedan. 

Vet någon var man kan få tag på dessa små krabater här nere i Skåne? Det finns inga uppfödare i närheten och blocket är helt dött.  Kan det finnas djuraffärer som tar hem djur på beställning? Kanske finns det en privatperson här på iFokus

Tack i förhand.

Annons:
Lingtardo
2015-04-19 20:45
#1

Djurmagazinet i Löddeköpinge har alltid några inne. Fast de är inte så duktiga på att ta hand om dem alltid. Arken Zoo Svågertorp kan du beställa hem! Jag rekommenderar verkligen dem, du får reda på vilket datum de är födda och allt. Har beställt Robbar ifrån dem innan och de levde länge och var helt underbara och tama. Har köpt alla mina djur ifrån dem. (Förutom då jag köpte två robb bröder ifrån djurmagazinet i Löddeköpinge, räddade dem ifrån att bli dödade av de större som de bodde i samma bur mer)

CupcakeGod
2015-04-19 23:51
#2

#1 Jag ska undersöka läget i Löddeköpinge i veckan. Arken Zoo Svågertorp vet jag att de är super bra. Världens bästa och kunnigaste personal! 

Men stackars små robbar. De har iaf ett bra hem nu.

Upp till toppen
Annons: