Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 525 ggr
ninnip
12/27/14, 11:42 AM

Youtube kanal?

Har länge funderat på att starta en youtubekanal som bara handlar om mina hamstrar och hamstrar i över huvud taget. Men har varit osäker på hur stort intresset är för en svensk sådan. Vet att det finns otroligt många utländska och var tidigare inne på att köra på engelska, men har insett att det inte kommer gå med alla uttryck och ord man inte har koll på haha.. Men igår när jag oplanerat kom hem med två robbar så kände jag att fet skulle vara mer än kul att ha en. Så skulle det finnas intresse att kolla på den? Och isåfall vad vill man se? :)

Annons:
elliottjacobsen
12/27/14, 11:48 AM
#1

ett tips är att lägga ut en video om dina hamstrar och berätta lite om dem så fattar man lite vad du kommer lägga ut 🦸‍♂️

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

Dvärgvädur
12/27/14, 5:20 PM
#2

Jag skulle absolut kolla, följer ganska många hamster kanaler och hade aldrig varit fel med en på svenska :)

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Mirre395
12/27/14, 9:20 PM
#3

Det finns nästan ingen bra svensk hamsterkanal och en till skulle nog uppskattas!:)

Hamsternlulli
12/28/14, 10:08 PM
#4

Skulle vara kul att följa. Jag har precis gjort ett instagramkonto @hamsternlulli samt videofyme @hemsternlulli

Upp till toppen
Annons: