Annons:
Etikett10-ot-off-topic
Läst 1152 ggr
Julip
4/24/14, 11:31 PM

OT - Vad jobbar du med?

Jag är lite nyfiken på vad ni dvärghamsterfolk gör för något om dagarna.. pluggar/jobbar ni? Med vad isånafall? Trivs ni med det ni gör?

Annons:
fuzzie
4/24/14, 11:36 PM
#1

Jag är arbetslös för tillfället… 🤓 

Men jag kommer mest troligt att hoppa på skolan igen till hösten, så då blir det att dra med sig råttorna och uppfödningen av mina vintervita uppåt i Sverige för ett tag framöver. Det kommer givetvis att planeras igenom noga innan det blir av då jag vill orsaka så lite stress för mina djur som möjligt! 🙂 

Just nu "trivs" jag väl hyfsat bra då det har varit skönt att hjärnan har fått "vila" lite så den inte går på högvarv vilket den vanligtvis gör… 

Men jag vill bara få göra klart studierna och få ta mig ut i arbetslivet och jobba med det jag verkligen önskar nån gång! hehe 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Julip
4/24/14, 11:38 PM
#2

#1 Då är vi två som är arbetslösa då 😉 rätt segt emellanåt! Men jag hittar alltid saker att underhålla mig med så har aldrig tråkigt.. det är ekonomin som inte håller, haha. 

Vad är det du ska plugga till?

fuzzie
4/24/14, 11:50 PM
#3

#2 Hehe jasså, stackars dig med! 😉 Jodå, men när man har mycket djur så går ju tiden åt, så det är ju bra ibland det också. Hehe jaa, det kan ju vara lite kärvt ibland men jag klarar mig rätt bra med min ekonomi iallafall, tur nog! 🥵 

Jag har redan gått 4 år djurvård. 3 av åren gick jag med inriktning Djurpark och förra året fick jag gå Zoohandel och nu kommer jag väl fortsätta med och alla åren är det på gymnasienivå dock… 😟 

Vad gick du då?

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

nadilda
4/25/14, 6:52 AM
#4

Jag fortfarande i skolan. Går nian så ska börja gymnasiet efter sommaren. Ska gå na/na. 🙂 Fast jag jobbar extra som gymnastiktränare 4 timmar i veckan.

[MARWAKE]
4/25/14, 7:19 AM
#5

Går också i skolan, i femman går jag ;)

[[Narwayn]]
7/15/15, 7:29 AM
#6

Puttar upp tråden lite ;)

Jag jobbar som ridlärare och trivs jättebra :)

Annons:
Bellie
7/15/15, 11:18 AM
#7

Jag har sommarlov men börjar sjuan och om man får säga att föda upp hamstrar är ett "jobb" så jobbar jag med det också. 😃

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Liten boll
7/15/15, 12:22 PM
#8

Sjukpensionär

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

hansterspyro
7/15/15, 3:13 PM
#9

Skolan

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Upp till toppen
Annons: