Annons:
Etikett10-ot-off-topic
Läst 1025 ggr
[MARWAKE]
4/5/14, 11:33 AM

VioVet

Ville bara tipsa om VioVet.co.uk. Finns många roliga hamstersaker. Det är ganska billigt och fri frakt om man gör en beställning över 29 pund. Är det någon här som beställer därifrån? Vad tycker ni om det?

Annons:
Alexxiis
5/13/14, 9:17 PM
#1

Jag beställde därifrån för någon vecka sedan, det kom ganska snabbt ett besked om att mitt paket var skickat men efter det så har jag läst att det kan ta upp till 2 veckor för paketet att komma beroende på vart man bor! Jag tycker förövrigt att dom har väldigt billiga och bra saker, dom säljer inte t.e.x hamster vadd vilket är ett stort plus! 

Det ända som stör mig lite är att den 29 pund dealen endast gäller för folk som bor i USA och England. Om man inte bor där ligger frakten på 10 pund om man beställer ett litet paket vilket är väldigt dyrt i mina ögon, det är ännu dyrare om man beställer ett lite större paket! 

Jag kan skriva mer om paketets skick och lite så när det har kommit! :)

[MARWAKE]
5/13/14, 9:27 PM
#2

#1 Jaha Okej ;) Ja absolut! Gör det :D

Alexxiis
5/17/14, 9:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Igår kom mitt paket, jag är så himla nöjd! Inget var trasigt, allt var ännu bättre än på hemsidan och jag fick allt jag beställde. Jag rekommenderar verkligen viovet trots frakten på 10 pund! Detta är vad jag beställde :D

[MARWAKE]
5/17/14, 9:48 AM
#4

#3 Då ska jag verkligen beställa därifrån :D

Alexxiis
5/17/14, 9:49 AM
#5

#4 Ja gör det, jag är så nöjd!!! ;D

Upp till toppen
Annons: