Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 732 ggr
fuzzie
2014-03-30 11:46

Lite dålig uppdatering härinne?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaa, som rubriken lyder så känns det som att det är lite väl dålig uppdatering här inne… vilket är jätte tråkigt 😕 

Det skulle ju vara kul att "få igång" sajten igen, för när jag blev medlem här på sajten så var det alltid nya eller uppdaterade trådar, men det dog liksom av med tiden. 

Vi är ju över 800 medlemmar på sajten så något borde vi ju kunna komma på att skriva om! 😃 

Bjuder på en bild av min vinterpälsiga lilla isbjörn Camie (Snögatans Blanche) 🙂 ❤️

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
jossa5
2014-03-30 12:18
#1

Jo, jag håller med dig. Personligen har jag inte varit aktiv nånstans på internet på sistone, så då blir även det lilla jag bidrar med hit lidande.

Men det kanske är mycket prov och sådant för dom som går i skola nu, fixa klart betyg inför gymnasiet, eller så, och lite därför som det är mindre aktivitet än vanligt.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

fuzzie
2014-03-30 12:37
#2

Ja jo, det är ju sant i och för sig. De flesta här på sajten är nog lite yngre. 🙂 

Jag är absolut inte arg/sur eller så, utan skulle bara tycka att det var kul om sajten kom igång igen. Men men, vi får väl se om det blir någon ändring här framöver då. 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Lexie82
2014-03-30 13:37
#3

Jag tror en del av problemet är att många anväder hamsterifokus istället. Det blir liksom en ond cirkel. Man väljer att skriva i hamsterifokus därför att den är mer aktiv, och då blir denna ännu mindre aktiv..

Dvärgvädur
2014-03-30 15:51
#4

#3 Jag tycket att det inte är så mycket på varken SHF eller hamster iFokus, jag är inte aktiv här eftersom jag inte har någon dvärg längre och det finns inte så mycket frågor här att svara på ^^

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

[evilewa]
2014-03-30 20:10
#5

Jag känner samma sak, det tråkiga är när man skriver, så får man dålig respons. Jag undrar var och vad medlemmarna gör?

Lexie82
2014-03-30 20:48
#6

Mm, och den dåliga responsen gör ofta att i alla fall jag då istället frågar på hamster i fokus, för där brukar man få fler och snabbare svar.

Annons:
fuzzie
2014-03-31 12:40
#7

Nää, jag håller med #4 om att det inte är sådär fruktansvärt bra uppdatering på de andra 2 hamstersajterna heller… Mest om guldisar och inte alls så mycket om dvärgar. 😕 

Så hamster iFokus känns ju som en guldis sajt (det kanske var tanken) så därför skulle det vara jätte kul om vi härinne kunde komma på saker att skriva, kanske lite fakta?, tips, pyssel, göra bildtrådar om sina dvärgar, recensioner av olika saker att ha i buren, samt mycket mycket mer! 😃 

Men jag vet inte, tycker ni att det är en dum idé, eller skulle ni ha lust att få liv i sajten? 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Dvärgvädur
2014-03-31 16:49
#8

Oh ja! Har ju gjort en del trådar på HiF som jag även kan göra här :D

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

fuzzie
2014-03-31 17:01
#9

Ååh jaa! Superduper bra! 😃 

Och om någon frågar om något så kan man ju ändå svara och ge lite tips även om man känner sig lite osäker. Så man inte "struntar" i det bara för att man inte tror att ens svar "duger". 

För då tror jag att sidan kommer få lite mer liv igen. Och sedan framförallt att man är trevliga mot varandra! 😃 

Hoppas ni förstår hur jag menar! 😂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Dvärgvädur
2014-03-31 17:12
#10

Absolut!

Har skapat 2 trådar men mer är påväg! 😃

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

[etsan]
2014-04-01 13:42
#11

Det är väldigt tråkigt och varför inte jag är jätteaktiv som medis just nu kan jag förklara. Eftersom jag går i 6:an har jag massa nationella prov just nu och andra prov och håller på att söka högstadie osv. Men om nån månad är denna jobbiga period över och jag kommer kunna vara mer här inne.

Upp till toppen
Annons: