Annons:
Etikett04-tillbehör-utrustning
Läst 617 ggr
Buhleeer
3/24/14, 5:26 PM

"Hjärnsläpp"

Jag har fått totalt hjärnsläpp på leksaker man kan göra själv eller köpa. I min lilla älsklings bur och lekhage har han just nu en tunnel med hål av toarullar. En toarulle utan hål eller någonting att gömma sig i/springa ut och in i. Han har ett agility A, en gungbräda och en pantflaska som jag klippt upp på båda sidor och satt fast en tygbit som går runt hela kanterna så han inte kan skära sig. Jag har också en toalåda som jag gjort om till en gunga då han inte ville använda den som en toalett. Några mer tips jag kan ge min Lilleman så hans vardag blir roligare? För just nu är bara halva lekhagen (om ens det) full

Annons:
Lexie82
3/24/14, 5:52 PM
#1

Vad är ett agility A?

Buhleeer
3/24/14, 6:06 PM
#2

#1 Typ som en bro fast den går som ett "A" utan det där strecket mellan dom längre strecken. Sedan brukar det vara små steg så att hamstern får något fäste. Sedan kan dom springa upp och ner på det, min hamster uppskattar den väldigt mycket. Haha hoppas du förstår jag är sämst på att förklara, det finns säkert bilder på google och du inte förstår! :)

Lexie82
3/24/14, 6:13 PM
#3

Ah, tror jag förstår =)

fuzzie
3/24/14, 6:34 PM
#4

#2 Jag förstod direkt! Bra förklarat 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annika Hermanrud
3/24/14, 8:11 PM
[etsan]
3/25/14, 6:22 PM
#6

Ös ner allt su hittar, kartonger pinnar toarullar (obs inte TORArullar haha dålighumor.se) blad osv. Kom ihpg att de tycker det är roligt att få kämpa lote för att komma fram och ha helst ingen tom yta alls i buren.

Annons:
Upp till toppen
Annons: