Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 1059 ggr
Feliciakarlsson
1/21/14, 1:44 PM

Hamsterhage:D?

Hej jag har en han hamster som är 6 månader. Han älskar att springa runt på gålvet i sin boll, Men jag har tänkt på att köpa en sån hage (om ni har Sätt en sån någon gång) men jag vet inte om han Kommer att gilla och va i den? Så jag undrar vad ni Tycker?:D Tacksam för svar:D

Annons:
Denise.E
1/21/14, 1:54 PM
#1

Om han har ganska liten bur så kan han bli förvirrad & rädd för att det blir så stort. Ha mycket intredning och ha den liten och gör större hela tiden. Men om han är van att leka med dig och klättra/springa på stora ytor då låter du honom ha stort. Lycka till! :)

Feliciakarlsson
1/21/14, 9:55 PM
#2

Okej tack man kan ju börga på en liten Yta och Sen göra den större !:D

Denise.E
1/21/14, 9:56 PM
#3

Det jag menade :)

Anna4077
1/21/14, 11:36 PM
#4

Jag har en sån i galler. Dom går att klättra ur även om man bara har en liten dvärg. Iallafall lyckades min. Använder typ aldrig den eftersom han inte gillar stora ytor eller att rastas alls faktiskt. Bor du i närheten kanske du kan köpa min? Bor i närheten av Göteborg

Anna och taxen Max

[etsan]
1/22/14, 7:26 AM
#5

Mina klättrar ut hela tiden och gnager galler osv, så jag ångrar mitt köp där.

silverfiisk
1/22/14, 11:15 AM
#6

Jag har en gallerhage till min dvärg, och han gillar den inte. Det går bra en liten stund, sen blir han stressad och försöker ta sig ut. Om du köper en så tänk på att ha hamstern under uppsikt hela tiden. Dom kan ta sig ut genom "hörnen".

Annons:
minihamster
1/22/14, 10:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag har en gallerhage, guldar kan klättra ut men min dvärg rymmer aldrig. Tycker den är bra. Har dessutom 2 stycken som man kan sätta ihop så dem blir större. :) Ingen inredning på bilden.

//Josephine :)

Upp till toppen
Annons: