Annons:
Etikett04-tillbehör-utrustning
Läst 942 ggr
Sunes
1/7/14, 5:42 PM

"Rastning"

Hur ofta och länge låter ni era hamstrar rasta av sej? Vad får dom göra? Om ni har en hage, vad är favoriten? Har låtit mina varit i hage varit i hage första gången idag, sketaskul verka dom tycka :)

Annons:
[evilewa]
1/7/14, 5:46 PM
#1

Om inte varje dag, minst varannan dag låter jag mina komma ut. De älskar att komma ut och springa. När de lägger sig för att "sova" i någon kartong i rasthagen, är ett bra tecken på att byta till nästa hamster/hamstrar :-)

Alexxiis
1/7/14, 5:46 PM
#2

Oftast varje dag, ibland har det blivit varannan. Då får hon springa på hela nedre plan förutom i köket och på toaletten där jag stängt dörrarna för där finns "faror". Hennes favoritsak att göra är nog att springa i hallen bland alla skor, hon älskar att krypa in i dom, gå på dom och tränga sig förbi dom! 🙂

Lynxie88
1/7/14, 5:50 PM
#3

Försökte varje dag med min men han hade humör som sjutton. Så två gånger i veckan annars högg han gärna efter en. :) han ville det så.
Nu är han bortrest men ska komma hem till våren igen. (Har varit utlånad till en gymnasieskola).

~End of all days begins every day~

inthegame
1/7/14, 6:29 PM
#4

En gång om dagen får mina komma ut. I en stor rasthage eller i min systers "gå in garderob" :)

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

Sunes
1/7/14, 6:38 PM
#5

Den ena hitta jag i grävtornet och den andra i en toarulle. Men tillbaka ner i buren, de va inget dom vela ;) #2 hur hittar du en hamster på så stor yta? :o

Alexxiis
1/7/14, 6:43 PM
#6

#5 Jag följer efter henne med blicken och dessutom är det "rymmnings" säkrat så om jag skulle tappa bort henne har hon inte kunnat gå in i någon håla osv ;)

Annons:
The Idizen
1/8/14, 1:52 PM
#7

Mina hamstrar tycker att lite stora ytor är läskiga.. Men dom får va där så läge dom vill då och då. Vill inte stressa och pressa, bara onödigt. ❤️

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

hikaru
1/8/14, 10:48 PM
#8

Mina går och lägger sig och sover direkt när dom kommer ut i rasthagen. 😂

//Sara

hikaru.se

ebbamedruby
1/10/14, 4:21 PM
#9

har inte dvärghamster men kan väl svara ändå :)

minst 2 timmar varje dag på vardagar och minst 4 timmar på helger. jag har ju bara en hamster så då blir det mer tid för henne :)

[MARWAKE]
1/10/14, 5:49 PM
#10

Varannan dag rastas dem i en stor hage. Men varje dag får dem komma upp utanför buren i en "mini-rasthage" ;)

Upp till toppen
Annons: