Annons:
Etikett10-ot-off-topic
Läst 577 ggr
[ErikP]1
12/30/13, 9:31 PM

Vad ska ni göra på nyårsafton?

Hej! Det skulle vara lite roligt att veta vad ni ska göra på nyårsafton. Dom flesta kommer nog titta på fyrverkerier vid 00:00 slaget år 2014. Men vad ska du göra innan och efter?

Annons:
[ErikP]1
12/30/13, 9:33 PM
#1

För mig blir det städa, kalas, göra en stor middag, umgås, kolla in fyrverkerierna och sedan får man se vad det blir :)

jossa5
12/30/13, 9:36 PM
#2

Här blir det ett lugnt nyår. Vi (jag, sambon och min lillebror) tänkte spela dataspel, käka lite gott till middag, sen spela mer dataspel! :D Dricka en cider eller två. Kommer inte att ta oss ner till hamnen och titta på raketer. Det är fint, men klarar mig ändå.

Så förutom dataspelandet blir det lite städ, lite hamstergos och bara känna lugnet. :)

Hoppas alla får en trevlig afton, vad ni än gör!

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[etsan]
12/30/13, 11:58 PM
#3

På dan blir det chill och öva lite volter och ronater i källaren och kanske se nån bra film. Vid 5 drar vi till några kompisar och blandannat min bästis och hennes familj är där. Ca kl 9 sommnar jag alltid i soffan och sover till typ 11. Sedan så går vi ut vid 12 slaget och efter det får vi in och spelar kortspelet tecken.

Anna4077
12/31/13, 11:41 AM
#4

Jag är lite ledsen. Min sambo är iväg och jagar och ska sen på fest. Tyvärr kan jag inte följa med för jag vill att valpen ska vara hemma när det smäller. Det är hans första nyår. Känns dumt att utmana ödet. Så jag blir ensam hela dagen idag med valpen.

Anna och taxen Max

inthegame
12/31/13, 2:04 PM
#5

Självkart kolla på fyrverkerier. Men annars ska vi fira med våra grannar och min kompis familj. Sammanlagt blir vi 13 personer. Äta stor middag och umgås helt enkelt;)

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

hikaru
12/31/13, 3:43 PM
#6

Vi skulle firat med svärföräldrarna men stora barnet blev sjuk så nu firar vi hemma istället. Det blir tacos och lite annat smått och gott.

//Sara

hikaru.se

Annons:
theomuffin
12/31/13, 4:20 PM
#7

Vi blir 17 pers här. Killarna(männen) lagar maten, och sen så blirdet fyrverkerier.

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

Upp till toppen
Annons: