Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 789 ggr
[dvärghamster Uppfödning]

Vad tycks om min Sajt?

Vad tycker ni om min sajt?

Gjorde klart den nyss, så jag vill gärna veta vad ni tycker om den.

Det kommer handla om min uppfödning!

www.Dvarghamsteruppfodning.n.nu

Kommentera gärna!

Annons:
Calcifer
2013-09-20 17:00
#1

Du bör nog köra en stavningskoll, hittade något småfel, och sånt gör alltid att det ser lite mindre professionellt ut. T:ex "OBS! Inga djur säljs som födda för andra djur!" - Föda stavas med ett D. :)

Annars är den bra och informativ, lätt att använda.

Något jag tänkte på dock är att det röda fältet som ska fungera som bakgrund till rutan till höger bara är så långt som fältet till vänster, vilket gör att det ibland slutar halvvägs genom sidan och det ser lite konstigt ut. Men annars var den bra.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[dvärghamster Uppfödning]
#2

#1 Ibland händer sådant när man skriver snabbt :)

Tack!

[ErikP]1
2013-09-20 17:07
#3

Ser jätte fin ut!

[dvärghamster Uppfödning]
#4

#3 Tack!

Farwuq
2013-09-20 17:09
#5

Det finns en del särskrivningar, t.ex.: Avels hane/hona (Avelshane/Avelshona) och Dvärghamster uppfödning (Dvärghamsteruppfödning) och lite smått där till.

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Ingunn_1969]
2013-09-20 17:53
#6

Jag tycker din sida är jättefin, översiktlig, enkel att läsa och snygg. Bra råd har du fått här ovan för att få till den där sista finputsen. Jag kanske är jättetråkig nu men jag blir lite ledsen över att du dels avlar på hamstrar utan stamtavla och dels kallar dom för campbells. Dels ser de mer ut som vintervita än som campbells och sen är det så att om de inte kommer från kända linjer utan har okänd härstamning så kallas de för hybrider och inget annat. Nu har du ju valt att avla på dessa och det är inget jag eller någon annan kan göra åt det, men jag skulle önska att du är noga med att sälja ungarna enbart till sällskap och inte låter andra fortsätta avla på dina avkommor i tron att de kommer från rena linjer. Om du vill ha råd och hjälp i din avel framöver så hjälper jag dig gärna med kontakter, vi är flera som avlar campells runt om i Sverige och det vore jätteroligt om du ville ha kontakt med och samarbeta med oss. Det behövs fler duktiga uppfödare och jag tror du skulle kunna ha mycket att bidra med!

Annons:
[dvärghamster Uppfödning]
#7

#6 Privat personen jag köpte av sa att hon hade köpt dom av Roslagens Dvärghamsteruppfödning och att det var Campbells. Så jag tror inte att dom är hybrider :)

[Ingunn_1969]
2013-09-20 18:34
#8

#7 Men så bra! Ja kommer de från Roslagens så har de ju stamtavla och finns med i stamboken, då är det ingen fara. Tycker fortfarande att de ser mer ut som vintervita dock.

Upp till toppen
Annons: