Annons:
Etikett04-tillbehör-utrustning
Läst 812 ggr
Julip
8/31/13, 8:01 PM

Nån som gjort sandlekplats?

Är det någon härinne som gjort en sandlekplats?

Visa gärna bild isånafall och berätta hur det gick! Gillade dina hamstrar lekplatsen? Hur många har du gjort? Osv.

Annons:
Anna4077
8/31/13, 10:28 PM
#1

Nej men jag hade min huvudbur i sand och det var uppskattat. Tyvärr inte lika uppskattat av mamma (mig) eftersom han inte kissade där han skulle, men bara ibland :p. Men tror det skulle vara uppskattat som lekhage. Jätte bra idé! Du visar väl bilder om du gör det?

Anna och taxen Max

NinjaKakan
9/1/13, 6:30 AM
#2

Jag har men det blev inte bra för jag hade inte tålamod att låta det torka och min ena hamster vägrade komma ut därifrån så tillslut fick jag bryta upp den :P men jag tror dom både uppskattar det och att det är bra om man har just tålamod :)


[etsan]
9/1/13, 10:39 AM
#3

Jag gjorde en i februari som fick stå inne i hamstrarnas bur ett tag. Efetr ca 2 veckor(!) så hade de kissat och bitit sönder den! Men de gillade den och det var kul att göra!

Julip
9/3/13, 5:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Japp, denna gjorde jag häromdan. Inte så jättesnygg men aa, den fyller sin funktion 😃

Har den inte i deras bur, utan bara i rasthagen. Nu har jag dessutom beställt en till rasthage + fler leksaker så det finns lite mer att göra när dom rastas 🙂

Upp till toppen
Annons: