Annons:
Etikett10-ot-off-topic
Läst 691 ggr
NinjaKakan
8/30/13, 5:46 AM

Äntligen fredag!

Sista arbetsdagen/skoldagen för denna veckan :) vad ska ni göra i helgen?


Annons:
jossa5
8/30/13, 6:01 AM
#1

Jadu, det blir inget särskilt för mig. Sambon jobbar helg, och jag har plugg att göra. Ska kanske ut och geocacha lite grand, men vi får se hur det blir. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

NinjaKakan
8/30/13, 8:51 AM
#2

Vad är geocatcha för något ? :0 det lät intressant


jossa5
8/30/13, 9:03 AM
#3

#2 Det är en blandning av skattjakt och orientering, med hjälp av gps. :) Det är folk som lagt ut "skattgömmor" lite överallt (finns i hela världen nästan), och sen tar man hjälp av en app, så går man på skattjakt, för att hitta en liten/stor burk som är skatten.

Det är jätteskoj, plus att man kommer ut och rör på sig, samt hittar nya delar av världen att se på! (har bara i min hemstad hittat flera ställen jag inte skulle åkt till om det inte vore för geocachingen).

www.geocaching.com om man vill kolla mer. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Anna4077
8/30/13, 10:52 AM
#4

#3 min mamma är som besatt av det där. Hon kan ringa och fråga om vi vill med och äta glass. När vi väl kommer och sätter oss i hennes bil säger hon "åh just de ska bara iväg och casha" ibland kör hon bara dit hon ska utan att säga något fören vi frågar varför hon kör "fel" :p inte uppskattat Jag ska spendera min sista helg med min sambo som ska börja jobba en bit bort och sova borta måndag-torsdag. Han kommer alltså hem på torsdag kväll. Är lite nervös men men. Vi ska också iväg på kalas till en 4årig liten prinsessa :)

Anna och taxen Max

jossa5
8/30/13, 12:11 PM
#5

#4 Haha, näe, det förstår jag inte är uppskattat! Om man får veta om det så kan det ju gå bra, men inte bara "oj, en liten omväg" :P

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

theomuffin
8/30/13, 2:33 PM
#6

Jag ska fiska kräftor idag och imorgon åka till navet och sen djurmagazinet (stackars min plånbok men Mimmi blir nog glad) och på kvällen äta kräftorna.

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

Annons:
HamsterMarie
8/30/13, 3:17 PM
#7

Kräftskiva på landet! :-)

inthegame
8/30/13, 3:58 PM
#8

Jag ska åka till Ullared!:)

Det ska bli så kul!! Jag får handla på mig lite saker till hamstrarna😉

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

panini
8/30/13, 4:42 PM
#9

#8 Ja visst är det kul att åka till Ullared! Men det är tradigt att det bara är så lite saker till de små -.-"

Jag ska åka på Utställnin i Lund på Söndag som hålls av SSV! (sydsveriges smådjursvänner) och ska ställa ut 5 gerbiler :D

[etsan]
8/30/13, 4:58 PM
#10

Jag ska på fest idag och imorgon ska jag spela fotbollsmatch och på söndag så vet jag inte vad jag ska göra!

[ErikP]1
8/30/13, 8:27 PM
#11

Imorgon ska man på kalas och på söndag vet jag inte vad vi ska göra. Kommer säkert bli roligt :)

NinjaKakan
8/30/13, 9:50 PM
#12

Geocatching verkar coolt. Det måste jag kolla upp mer om. I övrigt så ska jag bara slappa :) det ska bli så skönt ! Sen såklart måste det städas till både djur och i resten av hushållet, men annars ska jag bara njuta :)


inthegame
8/30/13, 10:38 PM
#13

#9, Ja, håller med!

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: