Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 592 ggr
[hamster-expert]
2013-07-10 23:17

Sötnosen tog en tupplur :3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En av mina nya dvärghamsterhonor Lilly, som är ca 10 veckor, kurade ihop sig hos mig för att sova lite efter att ha varit utsläppt ett tag :3 Fick en sådan underbar känsla! Har inte haft någon hamster som sovit hos mig förut. Hon och hennes syster Milou verkar bli lyckade fast de kommer från Imazoo.

Båda är väldigt uppmärksamma, nyfikna, aktiva och kommer alltid upp i handen, men det finns skillnader på dem också.

Milou: Mer bestämd, tuffare, springer runt i hela rummet och kommer samtidigt alltid upp i knät på mig och klättrar över hela mig och även in i kläderna. Hon kan dock bitas lite ibland i fingrarna, men hon är ändå mycket tam.

Lilly: Lite mildare, har bara bitits två gånger när hon var ny och rädd, tycker mer om att bli klappad och mysa med en. Är inte lika vågad, men tycker också det är lite skönt att hon inte springer runt i hela rummet.

Jag har en stor galler hage som jag kan släppa ut dem i, men Milou får vara ute och springa lite utan hage också när dörren är stängd, för hon kommer ju ändå alltid tillbaka.

Annons:
Anna4077
2013-07-10 23:22
#1

Mysigt

Anna och taxen Max

inthegame
2013-07-11 17:39
#2

Så söt!!

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

[hamster-expert]
2013-07-11 20:44
#3

tack :)

inthegame
2013-07-11 22:07
#4

:D, åh så otroligt gulligt, säger jag igen!!!!

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

Upp till toppen
Annons: