Annons:
Etikett10-ot-off-topic
Läst 1060 ggr
Emmny
5/29/13, 8:52 PM

Lyckad kväll....

Nu ikväll skulle jag bara rasta några stycken hamstrar och ge alla mat och vatten. 

Jag sätter ner Sky och går och gör lite läxor. När jag kommer tillbaka ser jag Sky och Louie bråka i rasthagen, rusar dit och får tag i dom. Några bett men det får man tåla. Louie måste ha varit i rasthagen hela dagen. Louie fick ett bett på rumpan i slidan och ett vid nosen, är det bettet vid slidan något speciellt att oroa sig för förutom att tvätta såklart. Sky verkar inte ha fått några bett. Känner mig såklart som en dålig djurägare men det viktigaste är ju att dom mår bra. 

Efter det bett Lavar mig så in i bomben, höll kidrahul och sen Lavar så det var säkert det. 

Efter det höll jag Kidrahul och märkte då att han dreglat lite, kolla hans tänder och dom såg lite mystiska ut. Så han får mosat al a carte nu ;)

Kändes inte som en lyckad kväll precis- 

Detta var igår kväll (glömde klicka "publicera inlägg)

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

 

Annons:
Anna4077
5/30/13, 11:00 AM
#1

sånt som händer. jag gjorde ordning i buren till roffe igår och glömde sätta in vatten flaskan. stackarn va utan vatten i en timme :( kände mig också som världens sämsta mamma. fast han märkte de nog inte ens. han låg och sov och märkte inte ens när sambon stoppade tillbaka den.

tror att så länge man känner så ibland om man gör fel så är man ingen dålig djurägare :) det är då man bryr sig och vill bli bättre. fel gör man alltid och ibland glömmer man helt enkelt bort att tänka :)

Anna och taxen Max

Upp till toppen
Annons: