Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 851 ggr
PetWorld
5/5/13, 4:04 PM

Intressekoll samt tips

Hejsan, jag planerar att starta en nätbutik för gnagare, hund och katt-tillbehör, inom en snar framtid. Tänkte göra en intressekoll och se vad ni här på dvärghamster.ifokus saknar i dom nätbutiker som finns just nu. 

Ös gärna på med en massa olika produkter ni skulle vilja se i en nätbutik som har sin nisch på just gnagare, katter och hundar! :)

Annons:
[Taxie]
5/5/13, 5:36 PM
#1

Jag gillar mycket natur/träsaker för min dvärghamster att ha i buren. Skulle aldrig kunna ha plast (utom min flying saucer då). Finns ju sånt på hemsidor men finns nog mer än det utbudet man sett på vissa sidor. Och om det kunde finnas allt på en o samma sida :) Natur/träsaker är nog mycket uppskattat av djurägare!

[etsan]
5/5/13, 7:14 PM
#2

Såg ditt inlägg på hif också, men svarar här istället! ;) Jag tycker om träsaker! Mycket köätterväggar och hus och sånt! Gärna flying saucer och trähjul och sånt! Men kör på mycket trä! Det gillar vi hamsterfolk! :)

Mickaelah
5/6/13, 6:46 PM
#3

Absolut träsaker! Hade några plast grejer i början men har snart bytt ut allt mot trä! Och så klart ett bättre pris ;)

hikaru
5/6/13, 7:42 PM
#4

naturmaterial så som träsaker men även stenar och sånt som hamstrarna kan klättra på.

//Sara

hikaru.se

Upp till toppen
Annons: