Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 1447 ggr
fiffeliffe
2012-09-09 17:59

SAMLA-lådan

Jag undrar om det är många som har SAMLA-lådan från ikea som bur.

Jag har läst en artikel på hamster iFokus att man kan ha det.

Cool

Annons:
[SelmaP]
2012-09-09 18:03
#1

Ja, det är många som har SAMLA-låda som bur. Bl.a jag, och det passar hur bra som helst! ;)

Therese.G
2012-09-09 18:15
#2

Jag har både SAMLA och duna burar, men kan inte riktigt hitta någonstans att ha SAMLA för att den är såpass stor, så den står tom just nu.

- Therese

fiffeliffe
2012-09-09 18:41
#3

Tack för svar.

Jag ska åka till ikea i helgen och jag tror att jag köper hem 1 SAMLA-låda. Och om den inte funkar så gör det inte så mycket, dom är ändå så pass billiga.

Jag har också tänkt att gå in på lite andra affärer för att kolla på saker åt min lilla hamster, har ni några tips?

Cool

saffran123
2012-09-09 19:03
#4

Jag har en SAMLA låda här hemma :) Funkar hur bra som helst utom att jag hittade min lilla klättermaja nere i min bokhylla för någon vecka sedan, fattar bara inte hur hon kom ut!? Men just nu bor hon och hennes syster i en gallerbur, för tillfälligt :)

#3: Du kan ju köpa sandbadskålar? Finns många skålar i olika design och stolekar så kolla runt lite :) Småskålar för grönsaker mm kostar från 12:- har jag för mig (i fler-pack), men oh så kan du ju kanske kolla på hus och leksaker :D

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

fiffeliffe
2012-09-09 20:09
#5

Jag har Sandskålar, men småskålar för grönsaker ska jag kolla på. Hus och leksaker ska jag kolla på, jag får hoppas på att de finns många fina trähus!

Cool

moonbejb
2012-09-12 22:58
#6

Ja men den samlalådan som är störst med hjul under som jag har fanns inte kvar på Ikea =( Undar om de har tagit bort den ur sortimentet? Den största lådan jag hittade nu var bara hälften så stor och utan hjul =( Hoppas att du hittar den riktigt stora samlalådan med hjul under. Hur bra som helst är den

Annons:
Therese.G
2012-09-13 15:10
#7

#6 Den finns kvar i sortimentet, fick hem en förra veckan. :)

Dom största SAMLA lådorna (130L för 149 kr), går att beställa online, MEN frakt avgiften är rätt så dyr.

- Therese

Upp till toppen
Annons: