Annons:
Etikett04-tillbehör-utrustning
Läst 4521 ggr
[hamster-expert]
2012-06-29 20:38

plastvåningar köpes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag har två gallerburar med gallervåningar, men egentligen är gallervåningar inte bra för hamstrar så jag skulle vilja köpa likadana plastvåningar som jag har till mina två gallerburar med plastvåningar.

De burarna jag har med plastvåningar köpte jag förlängesedan och jag tycker det är dumt att de flesta djuraffärer bara säljer våningsburar med gallervåningar! plastvåningar är lättare att hålla rena och säkrare och bekvämare för hamstrar! Min hamster Alice har stukat baktassen på en gallervåning och jag vill inte sätta henne i en mindre bur då hon är jätte aktiv, så skulle verkligen behöva plastvåningar till henne! hon är ett år och 5 månader och det är inte bra för henne att åldras i en bur med gallervåningar.

Så om någon här har plastvåningar ni inte behöver så köper jag gärna! även två gallervåningar skulle jag ochså kunna köpa då jag behöver dem till en gallerbur som har för lite våningar, skulle kunna sätta kartong på just de våningarna, men annars vill jag främst få tag i plastvåningar.

Jag bor i uppsala så det skulle vara bra om den som säljer bor nära =)

Våningarna ska vara av samma typ som på denna bur:

Annons:
Upp till toppen
Annons: