Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 982 ggr
Malinolsn
2/12/12, 4:14 PM

Presentation av mig!

Hej! 
Jag har varit här på sajten ett tag, utan att presentera mig, men nu ska det bli av! Skrattande

Malin heter jag, och bor i Gnarp (Hälsingland) tillsammans med min underbara pojkvän och våra djur. 
Förutom mina två dvärghamstrar, så har jag 19 möss, 2 råttor, 2 chinchillor, 2 katter och en häst! 

Jag pluggar på komvux 2 dagar i veckan, resten av tiden ägnas åt mina djur och min familj, samt kompisarna. 

Mina dvärghamstrar har jag nyss köpt, det är två hanar vid namn Salt och Peppar. Tyckte namnen passade in på dem så bra Flört
Har jag inte helt fel, så är dem i färgerna Agouti och Sapphire pearl? Oskyldig

Trivs redan väldigt bra på denna sajt, och om jag känner mig själv rätt, så kommer jag vara väldigt aktiv här! Glad

Annons:
Malinolsn
2/12/12, 4:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Salt

Malinolsn
2/12/12, 4:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Peppar

nadilda
2/12/12, 5:15 PM
#3

Vilka små sötingar Kyss

mjuhm
2/12/12, 5:34 PM
#4

Hej där!
Supersöta hamstrar & ja, färgerna stämmer!:)

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Malinolsn
2/12/12, 5:37 PM
#5

#3 Jaa, visst är dem :'D

#4 Åh, så bra.. Lite nybörjartur jag hade då! Skrattande

goldenhamsters
2/12/12, 6:22 PM
#6

Vad roligt, alltid kul att läsa små presentationer av folk här på forumet :)

Supersöta hamstrar, vad bra at du har dem två och två. Jag blir alltid extra glad för ägare som testar med det :)

Min första dvärghamster hette Peppar och var också agouti hehe, fast hon var en tjej :P

Mvh Alicia.


Annons:
Malinolsn
2/12/12, 6:36 PM
#7

#6 Ja precis, vill alltid ge dem en (eller flera) chanser till att få gå med en burkamrat. Tycker så synd om dem som sitter själv, speciellt utan en anledning :) 
Sen är dom här bröder, och har gått med varandra hela livet + att dom är bråkfria, så jag ser ingen anledning till att sära på dem :)

Upp till toppen
Annons: