00- Allmänt hamsterprat

Presentation av mig!

2012-02-12 16:14 #0 av: Malinolsn

Hej! 
Jag har varit här på sajten ett tag, utan att presentera mig, men nu ska det bli av! Skrattande

Malin heter jag, och bor i Gnarp (Hälsingland) tillsammans med min underbara pojkvän och våra djur. 
Förutom mina två dvärghamstrar, så har jag 19 möss, 2 råttor, 2 chinchillor, 2 katter och en häst! 

Jag pluggar på komvux 2 dagar i veckan, resten av tiden ägnas åt mina djur och min familj, samt kompisarna. 

Mina dvärghamstrar har jag nyss köpt, det är två hanar vid namn Salt och Peppar. Tyckte namnen passade in på dem så bra Flört
Har jag inte helt fel, så är dem i färgerna Agouti och Sapphire pearl? Oskyldig

Trivs redan väldigt bra på denna sajt, och om jag känner mig själv rätt, så kommer jag vara väldigt aktiv här! Glad

Anmäl
2012-02-12 16:14 #1 av: Malinolsn

Salt

Anmäl
2012-02-12 16:15 #2 av: Malinolsn

Peppar

Anmäl
2012-02-12 17:15 #3 av: nadilda

Vilka små sötingar Kyss

Anmäl
2012-02-12 17:34 #4 av: mjuhm

Hej där!
Supersöta hamstrar & ja, färgerna stämmer!:)

Anmäl
2012-02-12 17:37 #5 av: Malinolsn

#3 Jaa, visst är dem :'D

#4 Åh, så bra.. Lite nybörjartur jag hade då! Skrattande

Anmäl
2012-02-12 18:22 #6 av: goldenhamsters

Vad roligt, alltid kul att läsa små presentationer av folk här på forumet :)

Supersöta hamstrar, vad bra at du har dem två och två. Jag blir alltid extra glad för ägare som testar med det :)

Min första dvärghamster hette Peppar och var också agouti hehe, fast hon var en tjej :P

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.