Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 5116 ggr
Lippuz
2011-12-17 13:57

~Välkommen hem dvärgis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välkommen till oss söta dvärghamster! ♥

Fråga: 1. Vad ska han heta, Mango eller Tiffe?

2. Vad är han för färg? Mandarin?

Han kan vara hybrid eller vintervit då jag köpt han på djuraffär, säg inte emot att djuraffären är okunnig.. hon vi köpte han av är superduktig och har haft hamstrar i 10 år (glömde fråga henne vad det var för färg!). Tjata på mig då, för jag är superdårlig på alla hamster-färger xP.

Annons:
mjuhm
2011-12-17 15:29
#1

Han är en mandarin, men svårt att se vilken "typ" av mandarin om man inte får se ryggen:)

Tycker Mango var ett passande namn! :) Och han var dundersöt!!
Riktigt fin! :))

Men varför bara en?

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Frosstis
2011-12-17 18:27
#2

Mango!! :) men om hon kunde så mkt om hamstrar, varför lät hon dig köpa en ? Och du borde också ha vetat det ;) men mango är ett sött namn :D

[Em_I_Am]
2011-12-17 18:40
#3

Grattis till din nya hamster! Vet hur svårt det är att få tag på annat där du bor så jag anklagar dig inte även om jag självklart tycker det är bättre att köpa av uppfödare.

Mango tycker jag låter som ett bra namn.

Vad jag kan se av bilden är den Agouti Mandarin men en bild uppifrån så man ser ryggen hjälper :)

Visst hade du en Pearl också eller den är inte kvar? :)

Krille12
2011-12-17 19:32
#4

Det är svårt att se färgen om man inte kan se ryggen, men han är en mandarin. Sen tycker jag att Mango är ett jättefint namn.

Medarbetare på Vetenskap.

nadilda
2011-12-17 19:44
#5

Han var jätte gullig :), håller med resten om att namnet Mango var jätte fint:)

Lippuz
2011-12-18 15:16
#6

#1 Haha tack :) Jo, har haft han i typ 1 vecka och när vi köpte han o en kompis så började de bråka efter typ några dagar :o… så vi lämnade tillbaka kompisen och vi får se om vi hittar en ny kompis åt han!

Tror faktiskt det blir Mango, var väldigt säker på att han skulle heta Tiffe, men många tycker Mango :3

#2 Va?! Jag fattar inte.. :/ Okej, tror han får heta Mangooooo ;)

#3 Hehe okej ;) , jo sen visste jag inte att du hade uppfödning innan jag hann köpa han!

Mm, får se ifall jag får nån bra på hans rygg.

Jo, jag hade. Han dog för någon månad sen <3

#4 Okej tack! :)

#5 Hihi tack! :D Mm, tror det blir det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: