Annons:
Etikett04-tillbehör-utrustning
Läst 2028 ggr
Mojma
12/7/11, 10:08 PM

Fleece/handduk?

Kan man ha det som underlag till hamstrarna när de är ute? Dvärghamster? Handduk borde väl vara det sämsta av dem 2 eftersom det finns "trådar" i handduken? (Som de kan fastna i med klon etc tänkte jag?) Men de äter inte på fleecen då så det kan vara farligt? Jag tänkte tex ha det som underlag när de springer på golvet eller i badkaret.

Annons:
nadilda
12/8/11, 6:48 AM
#1

Jag har haft båda och mina varken fastnat med klorna på handuken eller ätit på fleecen :D Mendet är mina hamstrar det.

NinjaKakan
12/8/11, 9:44 AM
#2

Hade jag lämnat fram en handduk till min kan jag nästan räkna med att hon hade sysselsatt sig med att rycka ut trådarna och höger och vänster, så då är flecce bättre.


mjuhm
12/8/11, 5:11 PM
#3

Handuk ska inte användas då hamstern ofta rycker upp trådarna. Det fastnar lätt i tarmarna..

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Adrina
12/8/11, 5:37 PM
#4

Nej! När jag var liten hade vi tyg i burarna, det slutade med att den ena hamstern fick en tråd runt benet & gnagde av sitt eget ben. Fleece är bättre men skulle inte rekomendera det endå.

mjuhm
12/8/11, 5:42 PM
#5

Dock har jag handuk i rasthagen, men då är hela tiden hamstrarna under uppsikt.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Mojma
12/8/11, 6:18 PM
#6

Ja nej alltså om ni läser mitt inlägg, jag undrar inte om jag kan ha någon av dessa i BUREN, utan enbart i rasthagen. Och det blir fleece där :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: