Annons:
Etikett10-ot-off-topic
Läst 1508 ggr
Torreador
11/1/11, 10:12 PM

Nya bilder och filmer

Hej på er

Nu har jag lagt in massa nya bilder och filmer på alla djuren om ni vill se. Klicka in er på "mina djur" så ser ni dem.

Kram på er alla!

www.bondmoran.nu

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
TrollTro
11/3/11, 10:26 PM
#1

SLUTA POSTA D HÄR PÅ HELA iFokus!!!!!!!! INGEN VILL KOLLA PÅ DINA BILDER

mjuhm
11/3/11, 10:27 PM
#2

Herregud vad många djur du har! Förvånad

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Snövit112
11/3/11, 10:29 PM
#3

tusenfotingar !

sötta djur <3

TrollTro
11/3/11, 10:30 PM
#4

SO CREEPY EMO

Torreador
11/3/11, 10:49 PM
#5

TrollTro: Du är den första som varit negativ så jag tror nog att det är uppsakattat av de flesta :-)

Jag har fått massor av trevliga svar på mitt inlägg och eftersom de flesta här på djurforumen tycker om djur så är det väl uppskattat :-)

Men du behöver ju inte gå in och kolla på bilderna om du inte vill. det är valfritt :-)

Snövit112: visst är de fina <3

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

mjuhm
11/3/11, 11:00 PM
#6

#5 TrollTro är ett troll, så det är bara att ignorera :)

Men jag måste få fråga, hur har du tid med allt? :o
Läste en kommentar där du svarade "Man hinner med allt som är roligt", men jag undrar.. Jobbar du inte & så också? :)

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Annons:
Snövit112
11/3/11, 11:00 PM
#7

# 6 måste ställa samma fråga!

[Dominik]
11/3/11, 11:02 PM
#8

#7 samma här :D

Snövit112
11/3/11, 11:02 PM
#9

ngn mer ? haha

WilmaP
11/3/11, 11:05 PM
#10

#8 Jag ställer samma fråga jag också. ;)

Torreador
11/5/11, 3:01 AM
#11

Haha, jo jag jobbar men bara 25% så jag har lite tid över att pyssla med mina små djur.

Men jag tycker inte att det tar så mycket tid. Alla smådjuren har jag i samma rum och jag har burar som är lätta att städa, en dammsugare utan påse som bara är till djurburar så jag suger upp allt spån och fyller på nytt på ett ögonblick.

Reptilerna är ju otroligt lättskötta och kräver knappt någon tid alls.

Akvarierna tar ju en del tid för jag byter vatten 50% varje vecka så det tar en stund men annars är det rätt lättskött med tycker jag.

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Upp till toppen
Annons: