Annons:
Etikett10-ot-off-topic
Läst 1352 ggr
[Dominik]
11/1/11, 2:48 PM

behöver hjälp!!!

Jag tappade ner Balles terrarium och nu sitter jag här, med 100 tusen glasbitar i köket. Jag ville rengöra terrariumet men istället blev det som det blev. Det var ödet :/

Det finns ett till terrarium i källaren med mått 45x30x30, så jag undrar om hamstern kan bo i det ?

Annons:
Malinolsn
11/1/11, 2:50 PM
#1

Det är väl bättre än ingenting anser jag.. Glad
Tills vidare iallafall

mjuhm
11/1/11, 10:05 PM
#2

Tycker som #1. Bättre än ingenting iallafall.
Du får ju försöka skaffa in nåt annat så for som möjligt, så får han bo i det andra terrariumet tills vidare.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[Dominik]
11/1/11, 10:14 PM
#3

Nu bor han i det andra terr. Men tycker ni inte att det är tillräckligt stort ? 0,13 kvm är inte så lite, och han kommer ha övervåning också

isafisa
11/1/11, 11:41 PM
#4

Det är ju tillåtet enligt lag, men jag anser att det är på gränsen. Men tycker du ska känna efter själv :) Mycket beror enligt mig på hur det är inrett och hur ofta hamstern får komma ut. Men personligen försöker jag alltid ha så stort jag har råd/plats med :)

[Dominik]
11/1/11, 11:57 PM
#5

Jaja. Jag är bekymrad över en sak till!

Asså min hamster sover hela tiden, han kommer ut för att äta och springa i hjulet en gång per dygn. och när jag leker med honom så börjar han ALLTID sova när jag håller på att göra saker med honom.

Är det normalt beteende ? Dv hamstrar ska jo vara röriga

mjuhm
11/1/11, 11:59 PM
#6

#5 Alla dvärgar är inte rörliga. Väldigt många av mina 15 som jag haft har somnat i handen. Har nu en kille & två bebishonor som somnar i handen.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Annons:
Flöffo
11/7/11, 8:57 PM
#7

#5 du har vel en gammal hamster?Eller?Om det är så tror jag inte det är så farligt dom blir lugnare och tröttare och latare när dom är gamla.

//Flöffo

[Dominik]
11/7/11, 8:59 PM
#8

Nästa ska jag köpa 2 nya burar, till mössen och hampisen :D

#7 Nä, nä, nä. Han är väldigt ung.

Upp till toppen
Annons: