Annons:
Etikett11-om-sajten-ifokus
Läst 1652 ggr
Michaela-N
2011-09-14 19:40

Enkät om DHiF

Hejsan! 
Det vore kul om du tog dig tid att svara på dessa frågor, som hjälper oss som jobbar på sajten att kunna förverkliga era önskemål. Enkäten tar bara någon minut, och du är helt anonym så länge du inte skriver något i tråden (Om du har iFokus Plus kan du även välja att skriva anonymt). Väljer du Annat får du gärna skriva i tråden vad du velat svara. Tack på förhand!

Annons:
[Dominik]
2011-09-16 21:55
#1

Jag svarade så här:

F1=1

F2=1

F3=1

F4=5 Japp. Det begövs tävlingar som t.ex månadshamster och årets hamster. Så som på mus.ifokus. Där finns det ett fototävling varje månad, och på slutet av året röstar vi på finaste musen, av dom som vann månadens mus……

F5=1

F6=3

F7=6 Jag tycker att aktiviteten på DHiF är ganska lagt. Änligt mig så borde det finnas mycket mer medlemmar som skulle vara aktiva här på sajten. Med aktiva menar jag såna som gör nya trådar, hjälper folk, skriver roliga saker osv

Krille12
2011-11-22 22:00
#2

På fråga 5 valde jag annat. För att det sköts bra, men det kan behövas någon Medarbetare till. På fråga 7 valde jag 9/10. För att sajten är jättebra, men det saknas lite mer tävlingar och liknande.

Medarbetare på Vetenskap.

Upp till toppen
Annons: