Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 1593 ggr
nadilda
2011-09-04 19:21

Mirakel

Helt chockad efter min hamsters senaste "lilla" äventyr!!!! Mina två småttingar hadde vart hemma själv en natt när jag nu komm hem för en kvart sen var den  ena borta hon fanns inte i buren. Finns inget hål i buren och luckorna var stängda. Skulle just börja gråta när jag hörde nått från vårat dator skåp, skyndade mig att lägga hennes favorit mat utan för och vips så satt hon där och åt. Nu sitter hon i sin bur och äter. Men hur kom hon ut ur buren? Hur klarade hon att hoppa ner från buren till golvet helt oskadd? Hur komm hon till andra sidan av lägenheten? Och den sista frågan varför är hon mycket fetare?Förvånad

Annons:
MimmiSötiz
2011-09-04 19:30
#1

ObestämdVad har du för bur? Om du har en duna,eller liknande (färgad plastunderdel,genomskinlig plast över del och galler i taket..)

Så kan din hamster ha öppnat gallret..Det har jag råkat ut för med mina hamstrar..FlörtIsåfall,lägg någon katalog eller tjock bok ovanpå gallret.

~Djuren ger din själ en kick~

nadilda
2011-09-04 19:34
#2

Det ska jag, hon är en liten filur min lilla hamster, kan inte ha henne lös någonstans hon kan klättra upp på allt. En vacker dag kommer hon att  ge mig ett nervsammanbrott Flört

MimmiSötiz
2011-09-04 19:42
#3

#2: Haha,hon kommer nog gå dig på nerverna ;)

~Djuren ger din själ en kick~

nadilda
2011-09-04 19:50
#4

Ja en så länge är hon bara en liten bebis så hon har lång tid kvar att att få mig till ett nervvrakFlört

[Linnea96]
2011-09-04 20:34
#5

hahha , dom är så roliga dom små :) Min hamster Elon har rymt 3 gånger och han hade varit inne hos hunden och i hela huset , tur att hunden ser hamstrar som sina kompisar och inte som matbitar! :)

mjuhm
2011-09-04 22:40
#6

Jag haft miljoner lösa hamstrar. En gång rymde en mamma med sina 8 bebisar. Alltså 9 hamstrar springandes i huset! Förvånad

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Annons:
Adrina
2011-09-05 07:35
#7

Alla mina hamstrar som vi rymt har vi hittat mellan elementen, dem vill alltid klättra imellan där, speciellt dvärgisarna.

nadilda
2011-09-05 08:49
#8

Hon älskar och gnaga på kartong, och hade hittat 3 gamla flyttlådor så rena himmelsriket för henne. 6# hittade ni alla? 7# Det vill mina med :)

Upp till toppen
Annons: