Annons:
Etikett04-tillbehör-utrustning
Läst 2012 ggr
mjuhm
7/8/11, 1:07 AM

Höhäckar & saltstenar?

Jag har tittat runt på Teddytassens hemsida, &undrar lite saker. Har hört från väldigt många att det är en superbra butik/hemsida&att det är enkelt osv.

Dom säljar ju höhäckar, &jag har läst mycket om höhäckar till marsvin om att man ska helst undvika de, då marsvinet kan både få nackproblem&ryggproblem. Är det sant?

Dessutom säljer dom ju salt/mineral & kalkstenar. Är det verkligen bra?

Tacksam för svar.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Annons:
[Maijah]
7/8/11, 1:21 AM
#1

Teddytassen är överlag en bra sida men har några fel den med. NU är du ju dock inne på helt fel sida för att disskutera marsvin då men Flört 

Men iaf, nej marsvin ska varken ha höhäck eller salt/mineralsten. Ingen av dessa saker gynnar marsvinen det minsta utan skapar bara problem såsom rygg/nacksmärtor samt urinvägsproblem med saltstenen osv.. Sen säljer de ju även dåligt marsvinsfoder, kolla bara på alla dessa värdelösa fröblandningar.

Bra, stora burar har de dock :-) Gå in på marsvin i fokus för mer info!

mjuhm
7/8/11, 1:26 AM
#2

#1 HAHA, ja, jag märkte att jag råkat skriva på helt fel Flört

Men hursomhelst, tack för svar:) &hädan efter ska jag kolla efter vart jag skriver mina inlägg, hehe Flört

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[Maijah]
7/9/11, 12:37 PM
#3

#2 Varsågod :-) Ja gör du det, haha Flört 

Nån gång blev det något knas när jag skulle skriva ett inlägg på marsvin i fokus minns jag, mitt inlägg publicerades istället på Reptiler i fokus av nån anledning Tungan ute Ingen aning hur, jag är inte änns medlem där haha…

mjuhm
7/9/11, 12:41 PM
#4

#3 Haha, skumt;)

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[Maijah]
7/9/11, 12:56 PM
#5

#4 Ja haha Flört

UlrikaD
7/11/11, 6:28 PM
#6

Fast Teddytassens är ju en kaninuppfödning. Så de säljer väl höhäckar till kaniner antar jag, inte marsvin.

Annons:
[Maijah]
7/11/11, 9:25 PM
#7

#6 De har en marsvinssida också som de säljer marsvinstillbehör på. Och tyvärr säljer de endel dåliga grejer som t.ex höhäckar.. Du hittar sidan om du går in på Teddytassens.se-marsvin.

UlrikaD
7/11/11, 9:28 PM
#8

#7 Aha, trodde de bara sålde till kanin.

Upp till toppen
Annons: