Annons:
Etikett05-minneslunden
Läst 3751 ggr
IsKall-92
2011-02-13 14:53

Inte min vecka!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var det lilla Nellie, idag är det lilla Moa som gick bort. 
Hon hann inte heller att bli 1 år.

Det var för någon vecka sedan, innan vi åkte på skidsemster till Sälen. Som jag märkte att hon hade gått ner i vikt. Men tänkte inte på det, utan tyckte att det var bra..då hon var tjock.
Men igår när vi kom hem, så kollade jag till henne och hennes syster. Då bara hennes syster kom fram..tyckte jag att det var något som inte stämde. Så jag lyfte på huset och där låg hon med igen täppta ögon, pågrynd av förkylning tror jag. Sedan så märkte jag attt hon inte hade ätit något, för hon var small som en sticka.

Idag så skulle jag tvätta rent hennes ögon, men så hoppade hon ur handen på mig..och hamnade på golvet. Trodde att hon var död..men så började hon att röra på sig.
Men efter ett tag så började hon beté sig konstigt, hon bara trillade omkull hela tiden. La henne i en transportlåda..åkte upp och hämtade min guldhamster som lever hos mina kusiner. När jag kom tillbaka så var hon död. Visste att hon inte skulle klara sig….Gråter

Född: 2010-06-06
Död: 2011-02-13

//Camilla

Hemsida

Annons:
Michaela-N
2011-02-13 18:14
#1

Ush, vad tragiskt.

Vila i frid Moa (och Nellie också)

IsKall-92
2011-02-13 18:36
#2

#1 inte så kul att komma hem till döda djur direkt Rynkar på näsan

//Camilla

Hemsida

Charlie2006
2011-02-14 09:47
#3

r.i.p Moa.. Ush tragiskt dethär, att båda ska gå bort samtidigt och så unga Rynkar på näsan.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

IsKall-92
2011-02-14 10:23
#4

#3 Det var inte detta som jag hade väntat mig när jag kom hem efter en jätte bra vecka i Sälen Rynkar på näsan

//Camilla

Hemsida

Upp till toppen
Annons: