Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 1152 ggr
[Vicki000]
5/8/17, 11:09 PM

Roborovski uppfödare?

Hej! Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon bra Roborovski uppfödare i Småland eller Skåne? Eller Göteborg om det inte finns någon längre ner i landet. Har läst på och fortsätter förstås att läsa på om dvärghamstrar och dras mest till just Roborovskis. Har skaffat en ganska stor bur, 56 cm bred och 191 cm lång, och beställt hem alla tillbehören men jag lyckas inte hitta någon uppfödare. Kan också tänka mig att adoptera vuxna Roborovskis.

Annons:
Robbisar
5/30/17, 12:59 PM
#1

Söker du fortfarande robbisar? Ska det vara med stamtavla? Annars har vårat par precis fått ungar.

smurfan37
6/5/17, 4:13 PM
#2

Vart bor du, som fått ungar?

smurfan37
6/5/17, 4:13 PM
#3
UlrikaD
6/9/17, 4:14 AM
#4

Finns en uppfödare i Göteborg. Ligger en ny annons på blocket nu. Vet inte om dom finns här inne. På en sån stor yta kan du ju ha en grupp robbar. Eller Campbells om du vill ha lite mer att hålla i. Om buren är så lång som nästan två meter kan du ju dela upp den i två burar. Blir ju ändå stort:)

Robbisar
6/13/17, 8:42 PM
#5

#3 Vi bor i Båstad. Har fått överta ett par, som är födda i ett hem. Men jag vet inget om deras stam. Men de trivs så bra ihop så vill inte dela dem. Fyra bebisar blev det, två veckor gamla nu.

Jollan1208
6/13/17, 11:30 PM
#6

Vad använder du för bur? Med tanke på att den var så stor. Och vart är den köpt?:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: