Annons:
Etikett00-allmänt-hamsterprat
Läst 691 ggr
alekar
2/11/17, 10:44 AM

Bråkande dvärghamstrar

(Osäker på om det är rätt kategori!)

Jag har två hybrid honor som bråkar. Dom går inte tillsammans utan dom har varsin bur. Men, Finns det någon man kan göra för att kunna ha dem tillsammans igen? Det är bara den ena som bråkar. Kan man kanske kastrera henne om det är något sånt som gör att hon bråkar? De har en stor bur med minst 2 av allt och en hel del leksaker.

Annons:
91Marran
2/16/17, 9:18 PM
#1

Vet du varför den kan tänkas bråka? Har du mat i skål eller sprider du ut den? Har du flera vattenflaskor?

Mvh
Mig

Namiko
2/21/17, 9:34 AM
#2

Det är väldigt vanligt att dvärghamstrar bråkar och har dom väl börjat brukar det bara bli värre. Jag hade inte satt ihop dom igen. Av min erfarenhet mår dom lika bra eller bättre när dom bor ensamma.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Meja H
2/26/17, 11:26 AM
#3

Har aldrig haft hamstrar tillsammans och är glad över att slippa se dom bråka.

Du ska inte sätta ihop dom igen det kommmer bara bli värre.

Meja H
2/26/17, 11:27 AM
#4

Hamstrar kan inte kastreras för att dom klarar inte av nersövningen och dör i sövningen eller av smärta dom kommer inte vakna igen💔

91Marran
2/26/17, 11:33 AM
#5

#4 jag har fått en hamster sövd. Sen vill de helst inte kastrera, men vissa gör det.

Mvh
Mig

Meja H
2/26/17, 11:36 AM
#6

Hur gick det med den hamstern då?

(Det är ju inte alla som dör)

Men man ska inte kastrera dom

Annons:
91Marran
2/26/17, 11:43 AM
#7

#han överlevde tre veckor, sen dog han av problem med benen. Kommer inte ihåg vad det hette.

Mvh
Mig

Meja H
2/26/17, 11:44 AM
#8

Ok❤️

Mathilda_hamster
3/28/17, 4:55 PM
#9

du kan prova att vänta ett tag och sedan prova att sätta dom i samma bur och se om det funkar. Om det inte gör det så får du nog ha dom i varsin  bur. Lycka till!

Upp till toppen
Annons: