Annons:
Etikett02-hälsa-beteende-kosthållning
Läst 575 ggr
Frida Reis
3/25/16, 11:18 AM

Låter konstigt!

Hej, min hamster började helt plötsligt låta jätte konstigt när jag var i hennes bur, det lät inte som pip eller något det lät som hon var arg. Hon har gjort det en gång tidigare när hon bodde tillsammans med sina systrar, som jag sålde för att de inte kunde leva tillsammans. Kan det bero på att hon är gammal, hon är snart 1 år (om typ någon vecka)! Eller är det för hon har mens? Blev lite rädd! Hon satt och grävde i en låda och när jag öppnade buren och rörde i spånet började hon låta och typ sprang till sin bur, blev hon rädd? Svara snart snälla!

Annons:
Frida Reis
3/25/16, 11:19 AM
#1

Till sitt hjul, ska det stå

Liten boll
3/25/16, 4:59 PM
#2

Hon kanske inte märkt att du kom, blev överraskad. Är hon tam? Van vid dig? Tror hon gjorde ljudet dom gör när dom "hotar" vill va ifred.

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Frida Reis
3/29/16, 11:56 AM
#3

Ok tack för svar, och ja gon är tam och van vid mig! Jag tror nog hon blev överraskad!

Liten boll
3/29/16, 12:28 PM
#4

Ta det försiktigt nästa gång. :)

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Upp till toppen
Annons: