Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 597 ggr
[dvärgkaniner]1
12/22/15, 3:56 AM

(S) Hybrider

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej!
Jag har 2 ungar kvar hur min aktuella kull som söker nya hem. Det finns en hona och 1 hane kvar hur kullen. Hanen heter Texas och har färgen Agouti Pearl, han är en mycket trevlig och social grabb som gärna sitter i handen. Sedan har vi honan som heter Darling och har färgen Sapphire, hon är snäll och tam fast hon gillar inte att sitta i handen så jättelänge då hon äldre leker istället😊 . 

Hamstrarna har ett fint temperament och är egenuppfödda och föräldrarna kommer ifrån privata uppfödare. Pappan har jag fött upp själv och han är den socialaste,snällaste och tamaste hamstern jag har haft. När han var en liten bäbis var han störst i kullen🙂Mamman har jag inte fött upp själv men hon kommer ifrån privat uppfödare, vet inte vilka färger föräldrarna har då jag inte träffade dem. Vet dock vilka färger hennes syskon hade bara. Mamman är tam och snäll men lite blyg ibland. Då inte mamman har stamtavla så klassas de som hybrider 

( Hybrider är en korsning mellan Campbells dvärghamster och Vintervit dvärghamster) 

Ungarna är leveransklara den 30 December då de är 4 veckor, de får som tidigast säljas den 30 December men Dvärghamstrar ska helst säljas när de är 5 veckor. 

Campbells och Vintervita ska enligt djurskyddslagen bo 2 och 2, men vissa hamstrar funkar inte tillsammans  och de kan man vara tvungen att sära på dem. Så bäbisarna måste få en kompis. 

Detta ingår i köpet: 
- Livslång support 
- Möjlighet att lämna tillbaka hamstern oavsett orsak ( allergi¸ tappat intresse, bråkar med burkompisen osv. )
- Övergångsfoder 

Skicka ett PM eller maila mig eller kan du bara skriva här nere om du är intresserad 🙂
E - post: Sibrovoski@gmail.com

Annons:
Bellie
12/22/15, 11:55 PM
#1

Har dom stamtavla?

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

[dvärgkaniner]1
12/23/15, 1:00 AM
#2

#1 Nej, mamman har inte stamtavla fast pappan har. Så då kan inte ungarna få stamtavla då mamman inte har.

[dvärgkaniner]1
12/23/15, 1:02 AM
#3

Oj, nu märkte jag att priset inte var med i annonsen 🤪
Hamsterungarna kostar 100 kr styck.

Upp till toppen
Annons: