Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 1148 ggr
Bellie
2015-09-24 17:33

♥(S)Roborovski ungar Body-Mist kullen♥

Mina underbart spralliga och snälla roborovski ungar är redo att säljas och flytta 2 Oktober. 

Jag har fyra killar som säljs alla tillsammans eller två och två. Jag säljer inte en och en för att vara säker på att dom sa ha en kompis.

Jag har tre tjejer var av en ska stanna hos mig och bo med mamma Maja. Dom två säljs tillsammans.

Dom fyra killarna tillsammans kostar 500 kronor, två tillsammans kostar 400 kronor.

Honorna kostar 400 kronor.

Om du är intresserad så PM:a mig om hur din fritid ser ut och om du har eller har haft hamstrar innan och vad dina erfarenheter är kring hamstrar.

Vid köp får man med sig en liten påse med övergångsfoder som man blandar ut med fodret dom får i sitt nya hem. Och dom kommer även få med en liten påse med strö från sin gamla bur.

Hamstrarna finns i Stockholms området. :)

*Bilder kommer så fort jag fixat det*

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Annons:
Bellie
2015-09-24 17:38
#1

Namnen

Hanarna:

 Aqua Kiss

Pear Galce

Vanilla Lace

Such A Flirt

Honorna:

Romantic Wish (behålla)

Secret Passion

Passion Struck

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Tessan01
2015-09-24 18:56
#2

Färg? Stamtavla? Var kommer föräldrarna ifrån? ^^

hansterspyro
2015-09-25 07:28
#3

Skulle kanske vara intresserad av två eller fler ungar senare. Men det är inte säkert så jag kan inte tinga några ungar. Men jag undra samma sak som #2. FÄRG, STAMTAVLA och VAR KOMMER FÖRELDRARNA IFRÅN?

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Bellie
2015-09-25 15:50
#4

Föräldrarna kommer tyvärr från djuraffär men dom är friska som nötkärnor. Pappan har tyvärr försvunnit från buren och vi hittar honom inte. Alla Hamsterungarna mår toppen inga sjukdomar eller andra konstigheter. Alla är i färgen Agouti. Ingen stamtavla tyvärr. Rekommenderar dock inte att man avlar på dessa eftersom att detta var min första kull. Även om dom är friska. Men man kan ju ha dom bara till sällskap också. :)

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Bellie
2015-09-25 15:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

En av honorna 😍

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Bellie
2015-09-25 15:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nyvaken hane 😍

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Annons:
Tessan01
2015-09-25 23:35
#7

Ok, tyvärr inte intresserad då. Tack ändå!

hansterspyro
2015-09-26 18:22
#8

Kan vara intresserad jag måste förhandla med mina föräldrar först. Kommer du fortsätta avla kanske det skulle vara intressant med hamstrar från en annan kull. Men som jas sa måste förhandla med mina föräldrar först så det är är inte säkert att det blir några hamstrar just nu.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Alice älskar hamstrar
2015-09-26 20:02
#9

Hej! Jag har velat haft hamster i 2 år nu men mina föräldrar säger nej. Men kan du skicka en bild på alla honor och sen en bild på alla hanar är du snäll.Dom kan kanske övertyga mina föräldrar för dom verkar vara super söta

hansterspyro
2015-09-26 23:00
#10

Jag skulle också uppskatta bilder på allihopa. Om det är möjligt 🙂.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Bellie
2015-09-29 12:43
#11

Bilder kommer idag. Ursäkta sent svar var i London.

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Alice älskar hamstrar
2015-09-29 17:17
#12

Okej, längtar verkligen att få se dom♥♥♡

Bellie
2015-09-29 21:40
#13

Ett problem har uppstått och admin kan ta bort denna annons.

Ni som är intresserade kan kontakta mig på PM!

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Annons:
Upp till toppen
Annons: