Annons:
Etikett02-hälsa-beteende-kosthållning
Läst 703 ggr
Liten boll
9/8/15, 11:23 AM

Ändrat beteende

Förr: Kom gåendes så fort handen kom in i buren, pussades,gick upp i handen, gillade att kela en stund. Nu: verkar osäker, attackerar handen, naffsar, osocial, skygg, sätter upp framtassarna en stund för att sedan springa iväg och gömma sig, elak mot lillebror (bor nu åtskilda). Han blir ett år på torsdag.

Vad kan ha gjort honom så? 

Min älskade pojke!

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Annons:
Chiquita_animal
9/8/15, 8:15 PM
#1

Hur gammal är han? Har två dvärghamstrar som är drygt två år, min och min systers och dem funkade också jättebra med varandra när dem var små och min hamster Kiwi var jätte snäll, fast nu är han lite grann som du beskriver och jag frågade veterinären och hon sa att det kan bero på att hamstern blir könsmogen. Är ingen expert men det kan nog vara det 🤐


Liten boll
9/9/15, 11:12 AM
#2

Dom blir könsmogna vid 5-6 veckor. Min blir ett år i morgon.

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Liten boll
9/14/15, 12:15 PM
#3

Ingen annan som har en gissning????

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Alwyn
9/15/15, 6:46 PM
#4

Jag skulle gissa att den har ont eller mår dåligt faktiskt, om inte något annat i hemmet har ändrats. Nya husdjur/månniskor/dofter i hemmet? Ny mat, ny inredning?

Liten boll
9/16/15, 12:38 PM
#5

Jag misstänkte oxå det. Men annars så äter, dricker och leker han som vanligt.  Nej inget nytt har hänt. Finns det nått jag kan göra för han?

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Alwyn
9/16/15, 5:34 PM
#6

Ta med honom till en veterinär då som är bra på smådjur och se om de kan hitta felet. Hoppas det löser sig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: