Annons:
Etikett02-hälsa-beteende-kosthållning
Läst 2042 ggr
Kattleyannaaaaa
8/5/15, 3:37 PM

Hur mycket kostar veterinären?

Hej det är jag igen! Jag undrar hur mycket? det kostar att besöka veterinären med en dvärghamster att undersöka och kanske ge den medicin? Snälla svara snabbt 💕

Annons:
Aleya
8/5/15, 3:42 PM
#1

Man kan hålla sig till EN tråd. Och det är omöjligt att svara på. Ring och fråga.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Michaela-N
8/5/15, 3:45 PM
#2

Hos min veterinär kostar en undersökning 500 kr exkl medicin. Så räkna med 600-650 kr. har dock svårt att se varför man behandlar så små djur.

Bellie
8/5/15, 8:50 PM
#3

Även om det är dyrt kan man inte strunta i det om det är livshotande.

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

kitte94
8/7/15, 7:44 PM
#4

Jag skulle aldrig tvivla att behandla min hamster om de nu inte är en tumör(som oftast inte går att göra nåt åt).  Jag betalade nog upp mot 800 för min hamster(totalt med 2 besök. dock en billig skolveterinär med skolrabatt) när hon tappade päls för fort och svällde upp. tyvärr slutade det i avlivning efter försök med stronghold och antibiotika X 2 och viktnedgång :( men jag tyckte hon va värt ett försök.

[Howres]
8/7/15, 8:13 PM
#5

Jag ska till veterinären på onsdag, det kommer att kosta ca 650kr sen kostar det mer med medicin. Men vart bor du? Kolla runt efter smådjursveterinärer där du bor, och ring dem och fråga vad det kostar:) Hoppas din hamster blir bättre!

Upp till toppen
Annons: