Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 1014 ggr
UlrikaD
2015-07-02 21:11

S: Två Campbells honor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pga sjukdom hos några av mina djur har jag den senaste tiden haft otroligt lite tid för mina underbara Campbells-töser. Det ser tyvärr ut att fortsätta på det här sättet ett tag framåt och mina tjejer tycker att livet var bra mycket roligare på andra sidan buren, om man säger så;)

Det är två töser från Eldängens, en lilac fawn och en dove. Båda födda i januari men inte kullsyskon och alltså inte så gamla ännu.
Dom bor tillsammans i en 1 meters stor duna-bur. Kan antingen säljas ensamma till en liknande storlek på bur eller ta med sig den här. Den är dock inte i nyskick och har varit med ett tag.

Tjejerna är vana vid att få färskmat varje dag och har hjul i buren som dom brukar springa jämnsides i. Men dom saknar att få vara ute mer regelbundet och springa runt i rummet och klättra över stock och sten. eller iallafall mattes ben;)
Dom är bästa kompisar och trivs jättebra på den ytan dom har nu.

Vi bor utanför Töreboda några mil från Skövde.

Annons:
Liten boll
2015-07-03 12:58
#1

Hoppas det löser sig.

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

hansterspyro
2015-07-11 00:22
#2

Hade jätte gärna köpt dom men jag bor för långt ifrån och jag köpte just två vintervita. Men hoppas det går bra och att dom får ett bra hem. =)

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Upp till toppen
Annons: