07 - Bildtrådar & Videoklipp

Bildbomdb

2014-12-29 10:40 #0 av: nadilda

Jag sitter och kollar igenom mina gamla hamsterfoton och tänkte att jag kunde lägga in lite blandade bilder på mina nuvarande hamstrar och mina änglar.

Snabb presentation:

Skorpan - En go campbellkille som bor här nu, väldigt nyfiken och  mysig. Ser ut som en liten mus Hjärta

Jonathan-  Kullbror till Skorpan, de är väldigt lika tempramentsmässigt. Men han är kanske lite mer försiktig, är dock alltid uppe först.  Hjärta 

Mattias- Bor ihop med killarna ovan, men är inte biologisk släkt med dem. Han är väldigt lugn, lite av en tjuren Ferdinand.Hjärta

Uneton- En underbar vintervit kille som tyvärr gick bort i somras. Fick honom på foder när han var lite äldre, kärlek vid första ögonkastet. Otroligt lat, men lika mysig. Påminde om en stor degklump. Hjärta

Aska- Värdens underbaraste hamster som jag saknar oerhört mycket. Hon brukade sitta på min axel när jag städade och gav mig då och då en puss på örat. Snällheten själv. HjärtaVintervit.

Rassla- En väldigt personlighamster som tyvärr högg som en galning. Hon var väldigt social, men en riktig surtant.. Dock väldigt smart, klickade in flera trix med henne. Hjärta Hybrid

Pluttan- Kullsyster till Rassla som tyvärr dog väldigt ung. Hon var väldigt tjock hela sitt liv. Snäll med väldigt försiktig tjej.Hjärta

Tarinan Uneton Pussmun

Anmäl
2014-12-29 10:44 #1 av: nadilda

Goseplutten Vildvittrans Aska Kär

Fina tant Rassla Hjärta

Anmäl
2014-12-29 10:47 #2 av: nadilda

En liten Uttebomb( Uneton)Skrattar

Anmäl
2014-12-29 10:49 #3 av: nadilda

Askas ögonKär

Anmäl
2014-12-29 10:55 #4 av: nadilda

Lite bilder på tant Rassla Pussmun

Och så en på Aska Hjärta

Anmäl
2014-12-29 11:01 #5 av: nadilda

Och en till Skämtar Hon blev så bra på bild!

Trött Skorpa på utställning Gapskrattar

En lite söt Jonathan Hjärta

En mysig Mattias Hjärta

Nu så ska jag ut på promenad i det fina vädret, men fler bilder kommer!

Anmäl
2014-12-29 11:40 #6 av: Dvärgvädur

Åhh vad söta! 

Jag smälter för nästan alla dvärgar jag ser haha, men du får sådana bra foton när de ser sådär muffsiga och mysiga ut Kär

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Anmäl
2014-12-29 13:07 #7 av: nadilda

#7 Hihi, tack! Skrattar De är tacksamma modeller Skämtar

Värdens sötaste rumpa Kär(Mattias)

Mysisen Skorpan Hjärta

Anmäl
2014-12-29 13:15 #8 av: nadilda

Liten bebis Skorpa Kär

Och Uneton när han var en gubbe Hjärta

Bröderna Bus Skrattar

Anmäl
2015-01-01 17:01 #9 av: Mirre395

Otroligt fina hamstrar! Jag blir kär i allihop!;)

Anmäl
2015-01-02 13:49 #10 av: mermaidVSsailor

Vilka fina bilder ! <3 Hamstrar är ju bara så himla söta <3

Anmäl
2015-01-02 13:55 #11 av: nadilda

#9 och #10 Hihi, tack! :D

Anmäl
2016-06-21 10:43 #12 av: evoll

Ja, jag håller med - helt fantastiska bilder! Du har ett riktigt kameraöga och dina hamstrar är riktiga modeller! Jag förlorade mig själv helt i Askas ögon! KärRegnbåge

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.