Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 806 ggr
fuzzie
2014-10-29 18:48

(S) Akvarieburar ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! 

Jag skall nu minska ner på antalet burar samt hamstrar som jag har här hemma och i denna annonsen lägger jag ut de 2 större akvarierna som jag säljer.  Skrattar 

Dessa akvarier är rejäla med tjocka glasskivor och därav en hel del silikon för att hålla ihop dem ordentligt och det är även silikonet som syns på utsidan. Jag har inte pillat bort det då dessa burar inte använts så mycket, men jag kan definitivt snygga till dem för den som är intresserad. Tummen upp 

Akvarierna har måtten L:100 B:53 H:40 så de är ju rejält stora och skulle passa bra till ett gäng robbar eller campbells som kan bo i grupp. Jag har hittills haft 2 vintervita töser i ett av dem och det märks att de uppskattar ytan! Tummen upp  

Akvarierna är till salu för 500 kr st. eller högstbjudande. 

Akvarierna finns i Falun i Dalarna, men om någon skulle vara intresserad av 1 eller båda av dem och inte kan ta sig till Falun så kan vi frakta till Borlänge eller Hofors efter överenskommelse. De kan även tas med uppåt norrland vid jämna mellanrum då jag studerar där, men pendlar hem till Falun i genomsnitt 1 gång per månad och vi passerar då Söderhamn, Hudiksvall, Sundsvall, Härnösand och Kramfors. 

Under lördagen 1/11 den kommande helgen så skall vi åka till Karlskoga och har då möjlighet att frakta med ett eller fler akvarier för den som är intresserad.  Glad

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
fuzzie
2014-10-29 18:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är en bild på när ett av dem var inrett och 2 av mina damer bodde däri. Så det finns ju plats för väldans mycket inredning och skojiga saker. 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

fuzzie
2014-12-22 22:47
#2

Putt 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

ninnip
2014-12-23 21:57
#3

Hmm, kanske man ska skaffa sig en sån här till en av mina.. Kan du hålla en av dem till mig till mellandagarna då jag har lite mer pengar? 😃

fuzzie
2014-12-23 22:52
#4

Åh vad roligt, absolut kan jag göra det! 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Upp till toppen
Annons: