Annons:
Etikett13-sälj-köp
Läst 1292 ggr
fuzzie
7/6/14, 1:27 PM

6/7 (S) 2 akvarier 51x51x40

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! 

Jag skall ju som sagt minska ner på antalet burar här hemma och säljer nu även 2 stycken mindre akvarier. Även dessa är  i väldigt tjockt och bra glas och de står stadigt på plats och därav finns det lite silikon som hamnat på utsidan. Men skulle någon vara intresserad så kan jag definitivt snygga upp dem och ta bort det överflödiga silikonet. 👍 

Måtten på dessa är alltså: 

L: 51 B: 51 H: 40 

Akvarierna hämtas helst här men om någon är intresserad av dem och inte kan ta sig till Falun så kan vi frakta till Borlänge eller Hofors efter överenskommelse. Det kan även tas med uppåt norrland i början/mitten av augusti och vi åker passerar då Söderhamn, Hudiksvall, Sundsvall, Härnösand och Kramfors. Eventuellt kan den tas med upp till Övik (Örnsködsvik) med. Glad 

Priset för dessa är 300 kr styck eller högstbjudande. Kan även tänka mig att byta akvarierna mot en/två hyfsat fräscha mini dunor beroende på hur många akvarier som man vill ha. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
fuzzie
7/6/14, 1:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är en bild på bur nr.1 och i denna bor 3 vintervita dvärgar, Camie och hennes 2 ungar. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

fuzzie
7/6/14, 1:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här är en bild på bur nr.2 och i denna bor 2 campbells honor som heter Panda och Cookie och även dessa hamstrar är till salu. Skulle någon vara intresserade av dem så är det bara att PM:a mig! 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[MARWAKE]
7/10/14, 8:49 AM
#3

Åh, det skulle vara perfekt! Synd att du bor så långt bort (bor i Motala). Men du ska inte till Örebro nånting?

[MARWAKE]
7/16/14, 7:28 PM
#4

Finns dem kvar?

fuzzie
7/16/14, 8:03 PM
#5

Ojsan, glömde svara sist, sorry! 😞 

Jaa, ett finns kvar. Dock finns det intresse på den redan men inget bestämt. Jag har även ett 100x53x40 akvarium kvar till salu för 500 kr/högst bjudande/byte mot 2 dunor. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[MARWAKE]
7/16/14, 10:31 PM
#6

#5 Okej då vet jag ;)

Annons:
[etsan]
7/23/14, 11:37 AM
#7

Fixade till lite i din rubrik, den var nästan helt rätt, du hade bara glömt datumet :)

Upp till toppen
Annons: