Annons:
Etikettifokus-djurfoto-2014
Läst 1663 ggr
Ulrika Anna
2014-06-08 17:53

Vinnare?

Hur gick det med tävlingen? Vem vann och får representera dvärghamstrarna i den stora tävlingen? Har försökt att leta här på forumet men hittar inte vem som vann. 🤔

Annons:
[etsan]
2014-06-14 10:01
#1

Jag hittar inte heller det men vi kan ta upp det i admin. Mvh

jossa5
2014-07-06 20:50
#2

Hur går det? Nu är det ny månad igen, och det vore ju roligt att få se bilden som vann i maj…

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

fuzzie
2014-07-07 09:40
#3

#2 Jag tror att den tävling som var i maj var för att välja ut det bidrag som skall vara med och tävla för Dvärghamster iFokus i omröstningen som sker i slutet av året/början av nästa år. Det bidrag som vinner blir då Årets Djurfoto. Så joo, visst hade det vara kul att få veta vilken det blev som bidrar för dhif. 😉 

Men någon vanlig fototävling med våra älskade hampisar har jag inte sett sedan i februari faktiskt… 😕

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

jossa5
2014-07-07 10:08
#4

#3 Jo, det vet jag. Tänkte bara vilket som vann för dhif. 🙂 För vi borde ju kunna få se och höra vilken bild det är, innan Årets Djurfoto ska röstas fram.

Näe, det har varit lite aktivitet här inne, vet att jag själv varit lite aktiv också. Men funderar lite över vart sajtvärden tagit vägen, för det var länge sen man såg honom. Har full förståelse över att livet kan komma i vägen, men då är det bättre man säger till.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[etsan]
2014-07-09 23:04
#5

#3 #4 eftesom sajtvärden inte varit här på länge och nde flesta medisarna inte är aktiva så är det svårt för oss att hålla aktiviten uppe, särskilt nu under semestertider. Vi hoppas och tror att det blir bättre till hösten och att sajtvärden kommer tillbaka. :) Mvh

Ulrika Anna
2014-09-29 01:03
#6

Hej admin! jag ställer frågan igen, vem var det som vann?

Annons:
[etsan]
2014-10-08 18:29
#7

#6 faktsikt är det bara erik som vet och han har inte varit aktiv här på bra länge så tyvärr så får jag säga att det kanske aldrig kommer, fast vi hoppas ju självklart på det bästa.

Upp till toppen
Annons: