Annons:
Etikett05-minneslunden
Läst 1043 ggr
iluvkottar
2/24/14, 8:34 PM

Älskad för evigt ♡♡♡

I förrgår, den 22 februari, gick Vitnos bort. Hon blev två och ett halvt år. Jag kan inte förklara den sorg jag känner då hon var min allra fösta och käraste dvärghamster. För ungefär ett halv år sedan råkade hon ut för en olycka som vi var till veterinären med henne för. Hon fastnade med foten i en lekställning tillverkad för hamstrar, vilket hon klarade av, men blev halt. Detta gjorde det svårare för henne att ta sig fram, plus att hon började få mindre kraft då hon blev äldre. Hon hade även starr på båda ögonen och var något underviktig. Allt detta försökte vi självklart underlätta, men det var ju svårt eftersom hon var så gammal. Den sista tiden såg hon allt sämre ut men var sitt vanliga älskade, mysiga jag. Jag visste att hennes tid snart var kommen, men blev så chockad och otroligt ledsen när det väl hände. Samtidigt var det ju en lättnad då jag oroat mig länge men nu kunde veta att om hon lidit det mista lilla skulle det nu vara över. Hon fick verkligen ett bra hamster liv och hoppas hon kan fortsätta att ha det bra där hon är nu. Jag är otroligt glad över alla minnen jag har med henne och kommer minnas henne för evigt. Jag saknar och sörjer henne varje minut. ♡♡♡ 

 R.I.P vitnos 22/2/2014

Annons:
Ulrika Anna
2/24/14, 9:23 PM
#1

Fint skrivet, vila i frid Vitnos!

HamsterMarie
2/24/14, 9:24 PM
#2

Beklagar sorgen! Rip söta Vitnos

Chiquita_animal
2/25/14, 4:24 PM
#3

Vitnos har säkert haft ett jättefint liv och kommer aldrig glömma bort dig! RIP Vitnos 🌺


Upp till toppen
Annons: